سفارش تبلیغ
صبا ویژن



     در پی سفر هیئت دولت به استان:

 

                   کارگروه ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری البرز تشکیل شد

 

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در جلسه ای از ایجاد کارگروه ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری در استان خبر داد.قادر آشنا

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ مزدک سلطان محمدی با بیان اینکه جلسه فوق با حضور مدیر کل و جمعی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری استان برگزار گردید افزود: در این جلسه از تمامی هنرمندان،مدیران آموزشگاه ها و نیز کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت در ارائه طرح های بزرگ فرهنگی دعوت بعمل آمد.

سلطان محمدی همکاری اصحاب هنر و فرهنگ در این طرح بزرگ را مهم و ضروری ذکر کرد و ادامه داد: مقرر شد طرح های پیشنهادی برای سال جاری در زمانی محدود و طرح های پیشنهادی برای سال آتی تا یک ماه آینده به این اداره کل ارسال گردند.

وی علت این محدودیت را زمان بر بودن مراحل گوناگون تصویب طرح دانست و اظهار داشت: طرح های ارائه شده پس از کارشناسی دقیق و طی مراحل مختلف،‌ برای تصویب و تعیین میزان بودجه های تخصیصی از محل سفر سوم هیئت دولت به استان،‌ به نهاد ریاست جمهوری ارسال می گردند.

 جلسه با هنرمندان



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 دی 16::: ساعت 6:3 عصر

محبت دوستان ()محبت


                                        فرهنگسرای حافظیه کرج میزبان عاشورایی دیگر شد


مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اجرای نمایشی مذهبی با عنوان عاشورایی دیگر در فرهنگسرای حافظیه کرج خبر داد.
سیده مریم شفیعی گفت: این نمایش با رویکردی مذهبی به روایت شهادت مظلومانه فرزندان خردسال مسلم ابن عقیل می پردازد.
وی اضافه کرد: کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را که کاری از گروه فرهنگی وهنری همراهان است حمید رضا نعیم حسنی از فعالان باسابقه تئاتر کرج بر عهده دارد.
شفیعی با اعلام اینکه اجرای نمایش فوق از هفتم دی ماه آغاز شده است افزود:فرهنگسرای حافظیه کرج تا بیستم دی ماه میزبان علاقمندان به حوزه نمایش های مذهبی و عاشورایی است.
مدیر روابط عمومی این اداره کل از امیرحسین وجدانی،‌ محمد جواد زارع،‌مهسا جعفری و فاطمه نعیم حسنی به عنوان بازیگران این اثر نام برد و اظهار داشت: علاقمندان برای رزرو و تهیه بلیط این اثر می توانند با شماره های 09390522923 و 09122630604 تماس حاصل نمایند.
 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 دی 16::: ساعت 5:45 عصر

محبت دوستان ()محبت


                            اساسنامه خانه مطبوعات البرز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید


معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از ارسال اساسنامه خانه مطبوعات این استان به وزارتخانه متبوع خبر داد.
مهدی عسگری ضمن اعلام این خبر، به برگزاری جلسات متعدد در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: جمع آوری نظرات اصحاب رسانه در خصوص بندهای مختلف آن از جمله اقداماتی بود که به منظور تدوین هر چه بهتر اساسنامه صورت گرفت.
عسگری تاکید کرد: تکمیل و تدوین اساسنامه خانه مطبوعات استان البرز پس از بررسی جامع اساسنامه تیپ کشوری و ملحوظ نمودن تجربه برخی استان ها با عنایت به شرایط و ظرفیت های رسانه ای منطقه انجام گرفت.
این مسئول با بیان اینکه بحث های مبسوطی در حوزه مذکور توسط هیئت موسس و این معاونت صورت گرفته است افزود:طی این جلسات تمامی جزییات و موارد مرتبط با ابعاد گوناگون اساسنامه مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب کلیه اعضا رسید.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد استان البرز مشارکت جمعی خبرنگاران در فرایند تدوین اساسنامه را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: بر این اساس متن پیش نویس اساسنامه در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل منتشر گردیده و پس از دریافت نظرات اهالی رسانه، در جلسه مشترکی با هیئت موسس اصلاحات لازم انجام شد.
مهدی عسگری همچنین با اشاره به نقش حساس خانه مطبوعات و لزوم حمایت و ساماندهی رسانه های این استان، تدوین اساسنامه را پایه اصلی تشکیل خانه مطبوعات ذکر کرد.

اساسنامه البرز قابلیت تسری به اساسنامه های کشور را داراست
عسگری با بیان اینکه عملکرد سالیان آتی و توفیق خانه مطبوعات مبتنی بر تدوین دقیق و جامع الاطراف آن می باشد تصریح کرد: بر این اساس دست یابی به یک مدل منطقی و بومی با پرهیز از شتاب زدگی و انعکاس گرایش های فردی در تدوین اساسنامه مورد توجه قرار گرفت.
وی تصریح کرد: به گفته برخی صاحب نظران اساسنامه مدون خانه مطبوعات استان البرز در مقایسه با نمونه های مشابه جامع بوده و قابلیت تسری به سایر استان های کشور را دارا می باشد.
این مسئول فرهنگی استان البرز در پایان ضمن تقدیر از هیئت موسس خانه مطبوعات و همکارانی که در این زمینه فعالیت کرده اند ابراز امیدواری کرد: تشکیل خانه مطبوعات در آینده نزدیک در مسیر حمایت و ساماندهی حوزه مطبوعات راهگشا و اثرگذار باشد.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 دی 14::: ساعت 7:52 صبح

محبت دوستان ()محبت


بیانیه

آنچه سبب حضور مردم و خلق حادثه نهم دی ماه شد، پاسخ محکمی به کج اندیشه­گان، معاندین و بی بصیرتان زمان ، حمایت از رهبری و رکن رکین نظام ولی فقیه و ابراز انزجار از رفتار زشتی که در عاشورای حسینی از طرف تعداد اندکی از افراد نادان و نااهل صورت گرفت، بود.

پیام مردم نشانگر این بود که وفادار به نظام و انقلابند، شیعه و مدافع آرمانهایشان هستند و برسر اصول و اهدافشان با هیچ فرد و گروهی معامله نمی کنند و این است پیام روشن به دشمنان داخلی و خارجی نظام که پیروی از ولایت و رهبری، پاسداری از مکتب عاشورا جزء وظایف اصلی و شرعی ماست و لذا هرکس بخواهد در این حوزه خللی ایجاد کند با مقاومت ملت ایران و حضور در صحنه، توطئه هایشان نقش برآب خواهد شد.

شایسته است همانگونه که یوم ا... 22 بهمن را به خاطر پیروزی و روز 13 آبان را به نام انقلاب دوم پاس می داریم،روز نهم دی ماه را که نشانه تضمینی عملی و نظری در جهت تداوم انقلاب است به عنوان شناخت فتنه و روشنتر شدن راه و روشی برای آینده و تداوم وفاداری به نظام گرامی داریم.

 

                                    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 دی 7::: ساعت 11:2 صبح

محبت دوستان ()محبت


 

خدا را شاکریم که میزبان رئیس جمهور محبوب، مردمی و تاریخ ساز در استان البرز هستیم. اکنون که به برکت طلوع البرز سرافراز شاهد تحقق بخشیدن به آرزوی دیرینه البرزنشینان با دست مبارک ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران هستیم مصداق آیه شریفه «لم یشکر مخلوق لم یشکر خالق»   ما هنرمندان استان البرزبر خود تکلیف می دانیم که با حضور بی نظیر و حماسی خویش در استقبال از جنابعالی و هیئت محترم دولت صحنه هایی زیبا وصف ناشدنی از اخلاص و ایمان به راه امام خمینی (ره) و ر هبری معظم را در منظر جهانیان به نمایش درآوریم.

اکنون که در آستانه اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها که بزرگترین تحول اقتصادی در کشور می باشد از این اقدام شجاعانه و هوشمندانه دولت­ که حاصل دید وسیع و شناخت دقیق وضعیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از اقصی نقاط میهن اسلامی می باشد حمایت همه جانبه خود را از دولت خدمتگزار و مهرورز دهم اعلام نمائیم زیرا بر این باوریم که اجرای این طرح تنها راه تحقق عدالت اجتماعی ، کاهش فاصله طبقاتی و شکوفایی اقتصادی و در نهایت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های منطقه ای و بین المللی است.

حضور حماسی و دشمن شکن البرزنشینان در استقبال از رئیس جمهوری شجاع و محبوب ایران اسلامی پاسخی قاطع به توطئه ها و ادعاهای دشمنان نظام اسلامی و پشتوانه ای برای دلگرمی و تداوم راه همه مسلمانان آزاده جهان به ویژه هم میهنان عزیز در اقصی نقاط میهن اسلامی خواهد بود.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 89 دی 6::: ساعت 5:51 عصر

محبت دوستان ()محبت


                               آمایش فرهنگی جامعه هدف از مهمترین اصول کار فرهنگی است


فاطمه آجرلو گفت:متولیان فرهنگ باید پیش از هر چیز به آمایش فرهنگی جامعه هدف خود اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، فاطمه آجرلو در جلسه اداری این اداره کل با بیان این مطلب اظهار داشت: چنانچه آمایش سرزمین از نظر فرهنگ و هنر صورت نگیرد تصمیمات غیر معقول و غیر واقعی خواهد بود.
آجرلو خاطرنشان کرد:چالش های فرهنگی استان البرز با توجه به موقعیت خاص این منطقه تنها مختص خود می باشد.
وی هم جواری البرز با تهران را فراهم کننده بسیاری از بسترهای بزه در این منطقه ذکر کرد و افزود: بر این اساس متولیان فرهنگی باید از لحاظ بومی شناسی،‌ جامعه شناسی و روان شناسی کارشناسانی زبده و متخصص نیز به شمار روند.
نماینده البرز در مجلس شورای اسلامی توانایی کارشناسان فرهنگی در حوزه آسیب شناسی را بسیار مهم ارزیابی کرد.
آجرلو بی نتیجه ماندن بسیاری از امور فرهنگی در کشور را ناشی از در نظر نگرفتن واقعیت های موجود دانست و خاطرنشان کرد:این در حالیست که بسیاری از دشمنان نیز برای عدم تحقق این امور در کشور تلاش می کنند.
این نماینده مردم البرز در مجلس تاکید کرد:برنامه ریزی های استعمارگر پیر برای نفوذ به درون ملل با نگاهی به نیم قرن آینده صورت می گیرد که این امر موجب عدم مقاومت ملل در طول اجرای برنامه های استعماری و تحقق اهداف آنان به بهترین نحو ممکن می شود.
وی ایران را از جمله کشورهایی دانست که استعمارگران برای تغییر فرهنگ در آن برنامه ریزی کرده اند.
آجرلو نمونه این امر را تغییر نگاه جامعه به رزمندگان و اسرا در زمان بازگشت این عزیزان به خاک کشور ذکر کرد و ادامه داد:  در چنین شرایطی رهبر معظم انقلاب ایجاد جنبش نرم افزاری را مطرح فرمودند که بر این اساس سمینارها و برنامه های متعددی برگزار شد.
وی تصریح کرد:متاسفانه تمامی این سمینارها و همایش ها درهمان حدود باقی ماند و از این میزان فراتر نرفت.
این نماینده با اشاره به اینکه شناخت استراتژی دشمن موجب تقویت قدرت مقاومت در برابر تهاجم خواهد شد افزود:حمله به استراتژی های دشمن نباید به ضد حمله ای برای خودمان تبدیل شود.
فاطمه آجرلو استان شدن البرز را نتیجه تغییر نگرش مسئولان به این منطقه ذکر و خاطرنشان کرد: در راستای این تغییر افکار، معاونین رئیس جمهور شش بار و برخی وزرا تا هفت مرتبه به منطقه دعوت شدند.
وی در ادامه تشکیل استان البرز را نتیجه مطالعات کارشناسان، رئیس جمهور و هیات دولت خواند.
آجرلو با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جزو اولین ادارات شکل گرفته در این استان است افزود:بر این اساس اسکلت بندی امور فرهنگی این استان در این اداره شکل گرفته است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی کار فرهنگی را در مورد تمامی افراد و جوامع متفاوت خواند و یاد آور شد:متولیان فرهنگی باید بتوانند سوار بر موج اندیشه شده و با تعیین راهکارهای لازم جامعه را به سمت اهداف تعیین شده هدایت کنند.
وی تاکید کرد:جامعه هدف در حوزه فرهنگ بی حد و مرز است و مشمول تمامی افراد پیش از تولد تا زمان مرگ است.
فاطمه آجرلو فعالیت های فرهنگی این استان را سرمنشاء بسیاری از جنبش های نرم افزاری در کشور و حتی جهان دانست و متولیان فرهنگی را در این زمینه تصمیم ساز ذکر کرد.
وی با طرح این نکته که خانواده های ما به قدر کافی با قرآن مانوس نیستند اظهار داشت:با گذشت سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته ایم نظام تعلیم و تربیت علوی را در جامعه تعمیم دهیم.

 

 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 آذر 30::: ساعت 1:40 عصر

محبت دوستان ()محبت



                                             فراخوان                                               

هفتمین سوگواره منطقه ای وفا ( عاشورائیان)


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ با هدف ترویج فرهنگ نهضت عاشورائی و توجه به تولیدنمایش های فاخر مذهبی در نظر دارد تا به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (علیه السلام) سوگواره منطقه ای وفا ( عاشورائیان ) را برگزار نماید.
لذا از کلیه علاقمندان متعهد و گروههای نمایش استانهای تهران، قزوین والبرز دعوت به عمل می آید تا دو نسخه متن یا طرح نمایشی (تایپ شده) و یا لوح فشرده اجرای تعزیه خود را حداکثر تا تاریخ 2/10/89 به دبیرخانه سوگواره واقع در خیابان مطهری، نبش شاهد 2 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، معاونت هنری ارسال نمایند.
به گروههای نمایشی که موفق به ورود در بخش نهایی سوگواره گردند مبلغ دو میلیون ریال به عنوان ورودی سوگواره اهداء می گردد.
تقویم سوگواره:
- مهلت ارسال آثار: حداکثر تا 2 دی ماه
- اعلام نتایج بازخوانی متون : 11 دی ماه
- بازبینی :30-27 دی ماه
- برپایی سوگواره: 4-1 بهمن ماه 89
ویژگی های سوگواره:
بخش تعزیه سوگواره در شهرستان ساوجبلاغ و بخش نمایش های مذهبی در شهرستان کرج برگزار می گردد و گروه های شرکت کننده موظفند علاوه بر اجرای اصلی، یک اجرا نیز در شهرستان های کرج، ساوجبلاغ ، نظرآباد و یا طالقان داشته باشند.
سوگواره در دو بخش تعزیه و نمایش های مذهبی برگزار می شود.
نشست های تخصصی با حضور اساتید شاخص کشور همزمان با سوگواره اجرا می شود.
سوگواره به صورت رقابتی برگزار می گردد و به گروه ها و نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: جمعه 89 آذر 26::: ساعت 11:11 صبح

محبت دوستان ()محبت


                                           

                                تمدید زمان برای اعلام نظر در خصوص اساسنامه خانه مطبوعات

                                                                        * * *
  
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار داشت زمان در نظر گرفته شده برای ارائه نظر اصحاب رسانه درخصوص اساسنامه خانه  مطبوعات استان تا پایان وقت اداری روز یک شنبه 28/9/89 تمدید شد
مهدی عسگری گفت: به دلیل اهمیت تدوین اساسنامه خانه مطبوعات با مشارکت اصحاب ارجمند رسانه و در نظر گرفتن همه جوانب و ابعاد حوزه رسانه ای و نقش دراز مدتی که این اساسنامه به عنوان پایه و مایه اصلی عملکردهای آتی خانه مطبوعات خواهد داشت زمان در نظر گرفته شده برای مطالعه و بررسی آن تمدید  شد، تا خبرنگاران عزیز فرصت بیشتری برای مطالعه و اظهار نظر دراین خصوص داشته باشند.
وی افزود خبرنگاران محترم و اصحاب رسانه می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به نشانیwww.afraa.irو مطالعه اساسنامه خانه مطبوعات استان پیشنهادهای  خود را تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 28/9/89 به صورت مکتوب به اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ارائه نمایند.

 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 آذر 23::: ساعت 5:54 عصر

محبت دوستان ()محبت


 

                         دوازدهمین دوره آزمون استاندارد مهارتی در 34 رشته مهارتی

                                                                              * * *
دوازدهمین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی در استان البرز همزمان با سراسر کشور در 34 رشته برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ طبق توافق صورت گرفته میان دو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش،داوطلبان با شرکت در این آزمون گواهی نامه های مهارتی کار و دانش دریافت می کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شرکت کنندگان پس از موفقیت دراین آزمون و دریافت گواهی نامه های مهارتی،‌ با از سر گذراندن دروس عمومی یا معادل سازی آنها موفق به اخذ مدرک دیپلم کار و دانش از سوی وزارت آموزش و پرورش می شوند. این آزمون که توسط دفتر آموزش و توسعه فعالیت های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مراکز مجری در استان ها برگزار می شود در 34 رشته مهارتی و در دو بخش نظری و عملی از دهم دی ماه انجام می گیرد.
سیده مریم شفیعی ادامه داد:دوازدهمین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی که توسط واحد آموزش این اداره کل برگزار می شود شامل رشته های ذیل می باشد
چاپ دستی، چره سازی، معرق کاری، آواز مهارتی،چهره آرایی،تصویربرداری،سفالگری،عکاسی،عکاسی دیجیتال، خاتم کاری، نگارگری، صفحه آرایی رایانه ای، تذهیب و تشعیر، دستیاری طراحی لباس (اکسسوار) تولید چندرسانه ای، طراحی صفحات وب، منبت کاری، گرافیک کامپیوتری، تراش و تزیین شیشه و کریستال، تصویرسازی کامپیوتری، قلم زنی، دستیاری طراحی لباس( دوخت و ترمیم  )، هنرآیینه کاری، نوازندگی ساز ایرانی، طراحی بسته بندی، آواز ایرانی، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، گره چینی ، سازسازی (سه تار و ساز ضربی)، کاغذسازی، سازسازی(سنتور و ساز ضربی)، طراحی طلا و جواهر و سازسازی (سنتور و ساز ضربی).
داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن 2563125واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تماس گرفته یا به سایت اینترنتی آزمون به آدرس www.advari.ir مراجعه نمایند.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 89 آذر 20::: ساعت 5:3 عصر

محبت دوستان ()محبت


              با توزیع بسته فرهنگی میان مداحان

                                 سوگ عاشورایی با جلوه حقیقت به خیمه های حسینی می آید

 
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از توزیع بسته های فرهنگی میان مداحان اهل بیت (علیهم السلام) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌تاریخ هنوز طنین نوای "هل من ناصر ینصرنی" را در لابه لای برگهایش فریاد می کشد،‌ هنوز رعشه دستان مردان و زنانی که حق و حقانیت را تنها و بی پناه در صحرای کربلا رها کردند بر صفحات دهمین روز محرم سال61هجری قمری نقش خورده است؛ در این میان دستی و حنجره ای باید باشد تا این نوا و این رعشه را آنگونه که حقیقت تاریخ در خود ثبت کرده به رهروان راه عصمت و ایثار بشناساند و عرضه نماید.
بر این اساس معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توزیع بسته فرهنگی شامل کتب ارزشمند و سی دی در زمینه فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) اقدام به تقویت فضای سازنده شور و مداحی "خون خدا" نموده است.
مهدی عسگری در این باره گفت: بسته های فرهنگی شامل یک حلقه سی دی شامل انواع سبک های نوحه خوانی، کتابی با عنوان "باز این چه نوحه و ..."با محوریت نوحه های ارزشمند عاشورایی و نیز کتبی چون "مرثیه نامه"و "خصایص الحسینیه"است که اثر آخر بعنوان یکی از منابع ماندگار در خصوص تبیین ویژگی ها و خصائص امام حسین(ع) به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: "خصائص الحسینیه" که نوشته مرحوم شیخ جعفر شوشتری ازاندشمندان و مولفین مورد وثوق حوزه تشیع است می تواند به عنوان یکی از منابع معتبر، مورد استفاده مداحان و علاقمندان به شناخت سید الشهدا(ع) قرار گیرد.
این مسئول اقامه حق و سنت های اصیل نبوی را از پایه های اصلی قیام عاشورا خواند و تصریح کرد: روح عدالت طلبی، آزادگی و ایثار در این قیام جاری است.
معاون فرهنگی - مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به ثمرات بیشمار قیام حسینی در توسعه و تحکیم فرهنگ تشیع، افزود: لازم است با پرداختن صحیح به ابعاد گوناگون این حرکت تاریخ ساز و تبیین آن در جامعه،بیش از پیش برکات و اثرات قیام عاشورا در متن زندگی مردم جریان یابد که در این راستا استفاده از قالب های هنری به ویژه اشعار پرمحتوا و آهنگ های متناسب با شأن و جلال اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بهترین ابزار برای انتقال توأمان شور و شعور حسینی به نسل جوان می باشد.
شایان ذکر است مداحان و ذاکرین می توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل واقع در خیابان مطهری،‌ فرهنگسرای جوان یا تماس با شماره تلفن 2563133 تا پایان هفته جاری برای دریافت این بسته ها اقدام نمایند.

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 آذر 16::: ساعت 10:4 صبح

محبت دوستان ()محبت


   1   2   3   4   5   >>   >

افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .