سفارش تبلیغ
صبا ویژن



بیانیه

آنچه سبب حضور مردم و خلق حادثه نهم دی ماه شد، پاسخ محکمی به کج اندیشه­گان، معاندین و بی بصیرتان زمان ، حمایت از رهبری و رکن رکین نظام ولی فقیه و ابراز انزجار از رفتار زشتی که در عاشورای حسینی از طرف تعداد اندکی از افراد نادان و نااهل صورت گرفت، بود.

پیام مردم نشانگر این بود که وفادار به نظام و انقلابند، شیعه و مدافع آرمانهایشان هستند و برسر اصول و اهدافشان با هیچ فرد و گروهی معامله نمی کنند و این است پیام روشن به دشمنان داخلی و خارجی نظام که پیروی از ولایت و رهبری، پاسداری از مکتب عاشورا جزء وظایف اصلی و شرعی ماست و لذا هرکس بخواهد در این حوزه خللی ایجاد کند با مقاومت ملت ایران و حضور در صحنه، توطئه هایشان نقش برآب خواهد شد.

شایسته است همانگونه که یوم ا... 22 بهمن را به خاطر پیروزی و روز 13 آبان را به نام انقلاب دوم پاس می داریم،روز نهم دی ماه را که نشانه تضمینی عملی و نظری در جهت تداوم انقلاب است به عنوان شناخت فتنه و روشنتر شدن راه و روشی برای آینده و تداوم وفاداری به نظام گرامی داریم.

 

                                    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 دی 7::: ساعت 11:2 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .