سفارش تبلیغ
صبا ویژن



     در پی سفر هیئت دولت به استان:

 

                   کارگروه ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری البرز تشکیل شد

 

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در جلسه ای از ایجاد کارگروه ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری در استان خبر داد.قادر آشنا

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ مزدک سلطان محمدی با بیان اینکه جلسه فوق با حضور مدیر کل و جمعی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری استان برگزار گردید افزود: در این جلسه از تمامی هنرمندان،مدیران آموزشگاه ها و نیز کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت در ارائه طرح های بزرگ فرهنگی دعوت بعمل آمد.

سلطان محمدی همکاری اصحاب هنر و فرهنگ در این طرح بزرگ را مهم و ضروری ذکر کرد و ادامه داد: مقرر شد طرح های پیشنهادی برای سال جاری در زمانی محدود و طرح های پیشنهادی برای سال آتی تا یک ماه آینده به این اداره کل ارسال گردند.

وی علت این محدودیت را زمان بر بودن مراحل گوناگون تصویب طرح دانست و اظهار داشت: طرح های ارائه شده پس از کارشناسی دقیق و طی مراحل مختلف،‌ برای تصویب و تعیین میزان بودجه های تخصیصی از محل سفر سوم هیئت دولت به استان،‌ به نهاد ریاست جمهوری ارسال می گردند.

 جلسه با هنرمندان



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 دی 16::: ساعت 6:3 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .