سفارش تبلیغ
صبا ویژن



راهپیمائی فدائیان حسین علیه السلام در کرج به روایت تصویر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محکومیت اهانت و حرمت شکنی در روز عاشورا

 

 

دفاع از حریم ولایت

 

 

 

 

 

همراهی مردم و مسؤولان

 

 

 

همراهی مردم و مسؤولان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس: روابط عمومی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 88 دی 10::: ساعت 3:27 عصر

محبت دوستان ()محبت


بیانیه شورای فرهنگ عمومی کرج درباره فتنه اخیر

 

در پی وقایع اخیر و حرمت شکنی عده ای از اراذل و اوباش جدا از ملت در روز عاشورای حسینی، مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

واقعه عاشورا و قیام حضرت سیدالشهدا در برابر حکومت فاسد اموی همواره الگوی مظلومان، مستضعفان و آزادیخواهان و نماد ذلت ناپذیری و ایستادگی در برابر مستکبران و ظالمان جهان است، الگویی که فتنه گران و یزیدیان را به هراس انداخته و در طول تاریخ به مبارزه با یاد و نام امام حسین (ع) و پاک کردن عبرت ها و درس های عاشورا از اذهان مردم واداشته است.

امسال نیز پس از گذشت 1370 سال از شهادت آن اسوه بندگی و آزادگی در روز عاشورای حسینی، در زمانی که عاشوراییان حتی از ادیان و مذاهب دیگر مشغول عزاداری و سوگواری بودند و ولایت مداران ایران زمین در بزرگداشت واقعه کربلا بر سر و سینه می زدند، پیروان آل امیه و آل زیاد و آل مروان با هلهله و شادی در آسیب رساندن به جان و مال شیعیان اهل بیت (ع) و تخریب و به آتش کشیدن اموال عمومی و شخصی مسلمین و نیز با بی احترامی به اصول و مبانی اعتقادی و ولایی مردم و نظام مقدس اسلامی به حرمت شکنی عاشورای حسینی مبادرت و دل امت داغدار ایران را خون کردند. این کوردلان که به دنبال فتنه برخی خواص خائن و جاه طلب و با دروغ تقلب در انتخابات ریاست جمهوری از رأفت اسلامی نظام سوء استفاده کرده و چند ماه است که فضای کشور را متشنج و به امام راحل (ره) و میراث گرانبهای ایشان توهین کرده اند، به این مقدار اکتفا نکرده و با اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و نام و پرچم حضرت اباعبدالله و حمله به دسته های عزاداران حسینی جسارت و گستاخی خود را کامل و به خیال خود راه را برای تعبیر خواب های پریشان دشمنان اسلام و ایران، هموار کرده‌اند.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرج این حرمت شکنی و بی ادبی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (ع) و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و یکایک مردم شریف ایران تسلیت گفته و اعتقاد راسخ دارد که مردم انقلابی ایران با تبعیت محض و حمایت همه جانبه از ولی امر زمان خویش، حضرت ایت الله العظمی خامنه ای، این فتنه را نیز پشت سر نهاده و خشم مقدس و خروش انقلابی عاشوراییان در سراسر ایران و بصیرت و هوشیاری مثال زدنی آنان نفس توطئه گران را حبس و خیالات واهی دشمنان اسلام و نظام اسلامی را به یأس بدل خواهد کرد.

 

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی

شهرستان کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 88 دی 10::: ساعت 10:48 صبح

محبت دوستان ()محبت


راهپیمائی و تجمع مردمی عاشورائیان در کرج

راهپیمائی و تجمع مردمی عاشورائیان در محکومیت اهانت و هتک حرمت به ارزشهای دینی روز پنجشنبه 10 دی ماه مصادف با 14 ماه محرم ساعت10صبح از میدان شهدای کرج برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج،درحالیکه سراسر کشور غرق در ماتم و عزای سرور و سالارشهیدان بود،جریان اهانتگر و اسلام ستیز،مقدس ترین ارزشهای اسلامی را نشانه گرفت و این اقدام ننگین باعث شد تا مردم انقلابی کرج بار دیگر این اهانت و هتک حرمت به سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را محکوم نمایند.مردم شهید پرور کرج باحضور گسترده در این آئین بار دیگر با اتحاد و هوشیاری و تبعیت از رهبری انزجار خود را از دشمنان اسلام و ا نقلاب اعلام خواهند نمود.

                                   

                                                             روابط عمومی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 

 

                            



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 دی 8::: ساعت 3:12 عصر

محبت دوستان ()محبت


ویژه برنامه عید غدیر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج همزمان با جشن عید غدیر خم از فعالان در یادواره کشوری شهید فهمیده و نمایشگاه بزرگ استانی "باغ کتاب" و همچنین برگزیدگان مسابقه های رشته های مختلف ورزشی در این اداره طی آیینی تقدیر به عمل آورد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در این آیین گفت: حادثه غدیر اکمال دین است و اکمال نیز امری معنوی و روحانی است که این مساله خود اهمیت غدیر را آشکار می کند.

مهدی عسگری" افزود: حضرت علی (ع) مولا و اسوه مومنان است و باید به این نکته توجه داشت که ولایت پذیری معطوف به قلب است و اگر قلب ، به ولی حقیقی خود وصل شود چونان عروه الوثقی انسان را به اوج   می رساند.

وی اظهار داشت: عظمت شخصیت حضرت علی (ع) به گونه­ای است که بسیاری از اندیشمندان فقط با خواندن بخشی از کلام امیر مومنان در نهج البلاغه در مقابل  این حقیقت غیرقابل انکار، سرتعظیم فرود آورده­اند.

وی خاطرنشان کرد: محبت به ائمه اطهار و حضرت علی (ع) به زندگانی معنا و شیرینی می بخشد و این محبت می تواند در اعمال و رفتار انسانی انعکاس یابد.

علاوه براین در این آیین مسابقه ای از جزوه " فتنه" نیز برگزار گردید و از نفرات برگزیده آن تقدیر به عمل آمد.

 

 

                                                  روابط عمومی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 

                                   

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 88 آذر 18::: ساعت 11:32 صبح

محبت دوستان ()محبت


17 شهریور مشت گره کرده مردم مؤمن ایران اسلامی بر استکبار جهانی بود.

                                                                                    مقام معظم رهبری 

17 شهریور یاد و خاطره شهیدان سرافراز میهن اسلامی گرامی باد.

                                               روابط عمومی

                                 مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 شهریور 17::: ساعت 12:28 صبح

محبت دوستان ()محبت


نمایش تصویر در وضیعت عادی    خدایا

                                             ماه مهربانی تو آغاز شد.

                                       

               حلول ماه مبارک رمضان،ماه بندگی و بهار نیایش بر تمامی مؤمنان و مشتاقان قرب الهی

                                                                         مبارک باد.

 

 

                                                                                                روابط عمومی

                                                                                                              مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 مرداد 31::: ساعت 12:54 صبح

محبت دوستان ()محبت


نمایش تصویر در وضیعت عادی      حلول ماه شعبان، ماه درخشش ستارگان امامت و ولایت بر عموم مسلمانان مبارک.

 

 

ماه شعبان، ماه هشتم از ماههای قمری،ماهی بسیار شریف و منسوب به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است.
پیامبر فرمود:«شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه خدا. هر کس یک روز از ماه من را روزه بگیرد، من در قیامت شفیع او خواهم بود.پیامبر ماه شعبان را روزه می‌داشت و آن را به ماه رمضان وصل می‌کرد.
هنگامی که ماه شعبان فرا می رسید امام سجاد علیه السلام اصحاب خود را فرا می‌خواند و درباره فضیلت این ماه سخن می گفت. آنگاه می‌فرمود:«هر کس برای محبت پیامبر و تقرب به خداوند، ماه شعبان را روزه بدارد، خداوند او را در روز قیامت مشمول کرامت خود می‌گرداند و و بهشت را برای او لازم می شمارد حوادث و وقایع تاریخی فراوانی نیز در ماه شعبان روی داده که مهمترین آن ولادت امام حسین و امام علی بن الحسین و حضرت مهدی ( عج ) و حضرت ابوالفضل علیه السلام است.ادامه مطلب...

 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 مرداد 3::: ساعت 12:3 صبح

محبت دوستان ()محبت


 

 سالروز شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) ، هفتمین پیشوای شیعیان جهان را به همه ارادتمندان و پیروان راهش تسلیت می گوئ

 

 

      روابط عمومی

       مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 تیر 27::: ساعت 8:34 صبح

محبت دوستان ()محبت


                                                                    

 

 

آقای بهشتی مثل یک ملت بود برای امت ما.

                                                                       امام خمینی (ره) 

 

 

هفتم تیر یادآور یاد و خاطره سید شهیدان انقلاب، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر محمد حسین بهشتی (ره) و هفتادو دو تن از بهترین یاران انقلاب اسلامی و یاوران حضرت امام (ره) است که در آتش کینه‌ی دشمنان انقلاب و اسلام در سال 60 در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.
شهیدان فاجعه هفتم تیر جمعی از مقامات قضایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضاء کابینه دولت و فعالان سیاسی و مذهبی بودند که در راس آنان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی قرار دارد.
دکتر بهشتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نقش طراح اصلی کشور در کنار امام خمینی(ره) در افکار مردم جامعه شناخته شد در این میان قدرت استدلال و منطق، بیان نافذ و شیوا، اجتهاد پویا و بهره‌گیری از دانش روز از بهشتی شخصیتی جامع‌نگر و جامع‌الاطراف ساخته بود.
دکتر بهشتی معتقد بود میدان عمل با تمامی گفتارها و شعارها متفاوت است، تنها تلاش را می‌طلبد و دیگر هیچ، در نهایت هم به این اعتقاد درونی‌اش دست یافت که بهشت را به بها دهند و نه به بهانه.
ادامه مطلب...

 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 تیر 6::: ساعت 9:25 عصر

محبت دوستان ()محبت


حلول ماه مبارک رجب المرجب و سالروز میلاد با سعادت امام محمد باقر (علیه السلام) بر تمام شیعیان مبارک باد.

 

فضیلت و اعمال ماه رجب :

ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و این شرافت و ارزش بدان دلیل است که این ماه یکی از ماههای حرام و یکی از زمانهای ویژه‌ دعا است. بر پایه برخی از روایات این ماه، ماه حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) است. همانگونه که ماه شعبان ماه حضرت رسول و ماه رمضان ماه خداست در این ماه پر فضیلت روزه و شب زنده‌ داری بسیار مورد تأکید و سفارش قرار گرفته است به خصوص در نخستین شب آن که یکی از شبهای چهارگانه‌ای است که درباره احیا وشب زنده‌ داری آن سفارشات فراوانی بیان شده است. از شرافت‌های دیگر این ماه روز بیست و هفتم این ماه است که روز بعثت رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) است، روزی که رحمت رحیمیه خداوند در آن به طور کامل و تمام تجلی پیدا کرده است. پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در مورد شرافت ماه رجب می‌فرمایند: رجب شهر الله الاصم است و بدان سبب آن را اصم نامیدند که هیچ ماهی به پایه عظمت آن نمی‌رسد. مردم زمان جاهلیت به رجب حرمت می‌نهادند و آنگاه که اسلام درخشیدن گرفت بر حرمت آن افزود. بدانید که رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.

در این زمینه امام کاظم (علیه السلام) نیز می‌فرمایند: رجب نام نهری در بهشت است که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‌تر است. بنابراین هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بدارد خداوند از آن نهر به او خواهد نوشاند.

همچنین در روایت دیگری نیز می‌فرمایند: رجب ماه عظیمی است که خداوند اعمال نیک را در آن چند برابر می‌فرماید و گناهان را در آن محو می‌کند.

امام صادق (علیه السلام) نیز در مورد کرامت و فضیلت این ماه می‌فرماید: آن گاه که قیامت بر پا شود منادی الهی فریاد می‌زند أین الرجبیون؟ کجایند آنان که ماه رجب را گرامی داشتند و از آن بهره‌ها بردند از آن انبوه جمعیت، گروهی برخیزند که نور جمالشان محشر را روشن کند بر سر آنان تاج‌های شاهی که مرصع به در و یاقوت است قرار دارد و در طرف راست هر نفر از آنان هزار فرشته و در سمت چپ نیز هزار فرشته به او کرامت و تعظیم الهی را تبریک گویند؛ از جانب الهی ندا آید:ادامه مطلب...

 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 تیر 2::: ساعت 10:42 عصر

محبت دوستان ()محبت


   1   2      >

افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .