سفارش تبلیغ
صبا ویژن



 

خدا را شاکریم که میزبان رئیس جمهور محبوب، مردمی و تاریخ ساز در استان البرز هستیم. اکنون که به برکت طلوع البرز سرافراز شاهد تحقق بخشیدن به آرزوی دیرینه البرزنشینان با دست مبارک ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران هستیم مصداق آیه شریفه «لم یشکر مخلوق لم یشکر خالق»   ما هنرمندان استان البرزبر خود تکلیف می دانیم که با حضور بی نظیر و حماسی خویش در استقبال از جنابعالی و هیئت محترم دولت صحنه هایی زیبا وصف ناشدنی از اخلاص و ایمان به راه امام خمینی (ره) و ر هبری معظم را در منظر جهانیان به نمایش درآوریم.

اکنون که در آستانه اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها که بزرگترین تحول اقتصادی در کشور می باشد از این اقدام شجاعانه و هوشمندانه دولت­ که حاصل دید وسیع و شناخت دقیق وضعیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از اقصی نقاط میهن اسلامی می باشد حمایت همه جانبه خود را از دولت خدمتگزار و مهرورز دهم اعلام نمائیم زیرا بر این باوریم که اجرای این طرح تنها راه تحقق عدالت اجتماعی ، کاهش فاصله طبقاتی و شکوفایی اقتصادی و در نهایت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های منطقه ای و بین المللی است.

حضور حماسی و دشمن شکن البرزنشینان در استقبال از رئیس جمهوری شجاع و محبوب ایران اسلامی پاسخی قاطع به توطئه ها و ادعاهای دشمنان نظام اسلامی و پشتوانه ای برای دلگرمی و تداوم راه همه مسلمانان آزاده جهان به ویژه هم میهنان عزیز در اقصی نقاط میهن اسلامی خواهد بود.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 89 دی 6::: ساعت 5:51 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .