سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                            اساسنامه خانه مطبوعات البرز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید


معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از ارسال اساسنامه خانه مطبوعات این استان به وزارتخانه متبوع خبر داد.
مهدی عسگری ضمن اعلام این خبر، به برگزاری جلسات متعدد در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: جمع آوری نظرات اصحاب رسانه در خصوص بندهای مختلف آن از جمله اقداماتی بود که به منظور تدوین هر چه بهتر اساسنامه صورت گرفت.
عسگری تاکید کرد: تکمیل و تدوین اساسنامه خانه مطبوعات استان البرز پس از بررسی جامع اساسنامه تیپ کشوری و ملحوظ نمودن تجربه برخی استان ها با عنایت به شرایط و ظرفیت های رسانه ای منطقه انجام گرفت.
این مسئول با بیان اینکه بحث های مبسوطی در حوزه مذکور توسط هیئت موسس و این معاونت صورت گرفته است افزود:طی این جلسات تمامی جزییات و موارد مرتبط با ابعاد گوناگون اساسنامه مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب کلیه اعضا رسید.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد استان البرز مشارکت جمعی خبرنگاران در فرایند تدوین اساسنامه را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: بر این اساس متن پیش نویس اساسنامه در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل منتشر گردیده و پس از دریافت نظرات اهالی رسانه، در جلسه مشترکی با هیئت موسس اصلاحات لازم انجام شد.
مهدی عسگری همچنین با اشاره به نقش حساس خانه مطبوعات و لزوم حمایت و ساماندهی رسانه های این استان، تدوین اساسنامه را پایه اصلی تشکیل خانه مطبوعات ذکر کرد.

اساسنامه البرز قابلیت تسری به اساسنامه های کشور را داراست
عسگری با بیان اینکه عملکرد سالیان آتی و توفیق خانه مطبوعات مبتنی بر تدوین دقیق و جامع الاطراف آن می باشد تصریح کرد: بر این اساس دست یابی به یک مدل منطقی و بومی با پرهیز از شتاب زدگی و انعکاس گرایش های فردی در تدوین اساسنامه مورد توجه قرار گرفت.
وی تصریح کرد: به گفته برخی صاحب نظران اساسنامه مدون خانه مطبوعات استان البرز در مقایسه با نمونه های مشابه جامع بوده و قابلیت تسری به سایر استان های کشور را دارا می باشد.
این مسئول فرهنگی استان البرز در پایان ضمن تقدیر از هیئت موسس خانه مطبوعات و همکارانی که در این زمینه فعالیت کرده اند ابراز امیدواری کرد: تشکیل خانه مطبوعات در آینده نزدیک در مسیر حمایت و ساماندهی حوزه مطبوعات راهگشا و اثرگذار باشد.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 دی 14::: ساعت 7:52 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .