سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                        غرفه استان البرز در جمع برترین های نمایشگاه مطبوعات

                                                                              * * *

                                        
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتخاب غرفه استان البرز بعنوان یکی از غرفه های برتر استان ها در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد.
مهدی عسگری گفت: از میان 31 غرفه استان های این نمایشگاه 12 غرفه بعنوان غرف برتر انتخاب شدند که استان البرز در جایگاه هفتم این رتبه بندی قرار گرفت.
وی حضور مستقل غرفه استان البرز در نمایشگاه را بمثابه عملکرد یک رسانه برای معرفی این استان ذکر کرد.
این مسئول با تقدیر از سرعت بالا و عملکرد خوب همکاران معاونت فرهنگی - مطبوعاتی و واحد روابط عمومی این اداره کل  اظهار داشت: وجود این غرفه در جمع سایر استان ها به مانند یک رسانه بازدیدکنندگان را نسبت به تشکیل استان البرز و ظرفیت های آن آگاه کرد.
عسگری این حضور مستقل را نقطه آغازی بر روند جدید فعالیت های فرهنگی و مطبوعاتی استان ارزیابی کرد و از استقبال بازدید کنندگان از غرفه اداره کل استان نوپای البرز خبر داد.
مهدی عسگری به نقش بی بدیل رسانه ها در شکل گیری و تصویب استان البرز اشاره داشت و گفت: نشریات و رسانه ها با وجود محدودیت های گوناگون با قوت و قدرت خواهان استقلال منطقه و شکل گیری استان البرز شدند تا سرانجام این خواسته بحق البرزنشینان به ثمر نشست.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز یاد آور شد: از حقوق بحق این نشریات و رسانه هاست که با برخورداری از امکانات مناسب،‌ جایگاه شایسته خود را در میان سایر رسانه ها و مطبوعات کشور به دست آورند.
وی نشریات محلی این استان را 12 نشریه عنوان کرد و گفت: همچنین نزدیک به 80 دفتر سرپرستی و 10 دفتر خبرگزاری در این استان فعالیت می کنند.
مهدی عسگری ابراز امیدواری کرد: با استقلال یافتن منطقه و با هماهنگی هایی که به منظور بررسی خارج از نوبت صدور مجوز نشریات استان البرز صورت گرفته امید است بر سرعت افزایش نشریات و رسانه های منطقه افزوده شود.

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آبان 9::: ساعت 11:32 صبح

محبت دوستان ()محبت


توزیع 2 هزا بسته فرهنگی همزمان با سالگرد شهید فهمیده

****

همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت محمد حسین فهمیده کمیته فرهنگی ستادیادواره کشوری این شهید و 36 هزار شهید دانش آموز به ریاست مهدی ایزدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل جلسه داد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد برگزاری یادواره، در این جلسه که به دبیری اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس تشکیل شد برای اهم برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده به منظور برگزاری هر چه مناسب تر یادواره تصمیم گیری شد.
بر این اساس تهیه و آماده سازی تعداد 2 هزار بسته شامل محتویات فرهنگی نظیر کتابچه خاطره بنیاد شهید فهمیده و فیلم مستند رهبر روح الله بعنوان یکی از اصلی ترین طرح های مصوب در این جلسه تعیین شد.
 مچنین دعوت از سخنرانان و مبلغان برجسته در حوزه های دینی و سیاسی،اجرای برنامه پرده خوانی، اهدای جایزه به برندگان شرکت کننده در مسابقه نامه ای به شهید فهمیده و نیز چاپ و نصب بنرهای مناسب در سطح شهر از جمله مصوبات تعیین شده در این جلسه بود.
کمیته فرهنگی ستاد یادواره کشوری شهید محمد حسین فهمیده که به دستور حجت الاسلام محسن کازرونی رئیس ستاد تشکیل شده است اعضایی چون سازمان بنیاد شهید، اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، رادیو البرز، سپاه ناحیه کرج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و اداره اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش نواحی چهارگانه را در اختیار دارد.

 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 آبان 4::: ساعت 4:22 عصر

محبت دوستان ()محبت


نمایشگاه مطبوعات 

 

                             به بهانه اولین حضور مستقل استان البرز در نمایشگاه مطبوعات:

                                                                     * * *

 

رسانه ها در هر جامعه ای جریان ساز هستند و این نکته روشن تر از آن است که نیاز به شرح و بسط داشته باشد. افکار عمومی، قدرت بلامنازع در عصر حاضر هستند و رسانه، نقش اصلی و محوری را در جهت دهی و پردازش افکار عمومی به عهده دارد.
استفاده از ابزار قدرتمندی همچون رسانه و بهره گیری از نفوذ و تأثیر آن در جامعه برگ برنده ای است که می تواند به پیروزی یک دیدگاه یا گروه در گستره ای وسیع بینجامد. در این میان رسانه¬های محلی نیز از نقش بسزایی برخوردارند.
مطبوعات و خبرگزاری های محلی با انعکاس معضلات کوچک هر منطقه به سطوح بالاتر، به عنوان یکی از منابع و بازوهای ابررسانه ها برای تقویت و تعیین خطوط اصلی آنها عمل می کنند.
نمونه تأثیر این امر را می توان در تشکیل استان البرز و نقش غیر قابل انکار رسانه ها در تحقق آرمان ده ساله البرزنشینان مشاهده کرد.
به رغم اینکه سال ها پیش با حضور مقام معظم رهبری در کرج، نخستین زمزمه های شکل گیری استان البرز به گوش رسید، تا مدت ها بعد پیگیری های چندان مؤثری در این خصوص صورت نگرفت و این موضوع به دلیل ضعف سیستم های رسانه ای در شهرستان و کمبود نشریات محلی قوی، به عنوان یک مطالبه عمومی، نمود جدی پیدا نکرد.
منطقه ای که تحت عنوان غرب استان تهران شناخته می شد در تمام این ایام، در حقیقت بستری برای رشد و توسعه بسیاری از ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بود که به دلیل سایه سنگین ابرشهر تهران از امکانات و بودجه های استانی سهمی بسیار اندک نصیبش می شد.
لیکن در چند سال اخیر و با روی کار آمدن دولت «عدالت محور»، روال به گونه ای دیگر شکل گرفت، پیگیری ها جدی تر شد و نیازهایی که در سال های گذشته متراکم شده بودند به شکل جدی تری رخ نمودند. در این بین، سهم رسانه ها در بیان مشکلات و کمبودها و انعکاس آن در گستره ای وسیع ظرف این مدت، بسیار قابل توجه بود.
با وجود اینکه رسانه های کرج نیز همچون سایر ظرفیت های شهرستان درگیر مشکلات ریز و درشتی بودند، همت و کوشش فعالان این عرصه بر ایجاد فضایی جدید قرار گرفت تا استانی تشکیل شود که بتواند به فعالیت آنان و نیز تمامی عرصه های این منطقه استقلال و هویت بخشد.
بر این اساس، نشریات و خبرگزاری ها که اغلب به صورت غیر منسجم در منطقه فعالیت می کردند برای تحقق خواسته بحق مردم تلاشی همه جانبه را آغاز نمودند که در نهایت منجر به تحقق آرزوی سالیان دراز مردم این منطقه و تشکیل استان البرز گردید.
در این حال اولین حضور استان البرز در هفدهمین نمایشگاه بین¬المللی مطبوعات هر چند با دعوت دیرهنگام این استان تازه تأسیس و عدم شکل گیری کامل ساختار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بازه زمانی بسیار کوتاه 48 ساعته و با فشردگی کار صورت پذیرفت، برای ارائه گوشه ای از ظرفیت های این استان در حوزه رسانه و بیان پاره ای از نیازها و مطالبات، مفید و با اهمیت ارزیابی می شود.
با عنایت به جغرافیای سیاسی- فرهنگی استان البرز و ظرفیت ها و توانمندی های این استان در عرصه های گوناگون که اینک با ارتقای سطح تشکیلاتی در انتظار شکوفایی هستند، حضور نشریات محلی حرفه ای که ضمن بازتاب مطالبات مردم و پیگیری آن ها، همچون مخازن فکری و بازوی مشورتی، همیار مدیران ارشد استان باشند بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. بازوهایی مشورتی که در کنار نقد عالمانه و منصفانه، ارائه راهکار و راهبرد را وجهه همت خود قرار دهند و صرف نظر از مقاصد فردی و گروهی، مطالبات کلان مردم را در راستای ایجاد استانی استاندارد و دارای چشم انداز روشن و امیدوار کننده پیگیری نمایند.
تحقق این مهم با عنایت و یاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رسیدگی ویژه به درخواست های استان البرز و حمایت از شکل گیری، ساماندهی و تقویت نشریات محلی در این استان تسریع و تسهیل خواهد شد.

 


 مهدی عسگری
معاون فرهنگی ـ مطبوعاتی
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز
 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 آبان 4::: ساعت 12:29 عصر

محبت دوستان ()محبت


                    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:
                                       نیاز عصر امروز معرفی و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است

                                                                    * * *
مسئول کمیته اطلاع رسانی سومین یادواره کشوری شهید محمد حسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز فرهنگ شهادت را نیاز اساسی عصر امروز دانست و حرکت شهادت طلبانه حسین فهمیده در طول جنگ تحمیلی را حرکتی بی بدیل عنوان کرد.
قادر آشنا با بیان اینکه توجه به مقوله ایثار به عنوان یک عنصر فرهنگ ساز در جامعه از ارزشی بسیار والا برخوردار است و پرداختن به شخصیت و حرکت ایثارگونه تمامی شهیدان و بخصوص شهید فهمیده نیازمند برنامه ریزی جدی و اصولی است خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما توجه به این فرهنگ و تعمیق آن در جامعه امروز باید با تامل، تعامل و به نحو احسن صورت پذیرد.
آشنا گفت: برنامه ریزی های این اداره در آینده به صورت برگزاری یادواره ای ملی و بین المللی می باشد و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز از این پس با قدرت در این عرصه ورود خواهد کرد.
وی ادامه داد: برپایی جایزه بزرگ شهید فهمیده در تمامی حوزه ها و رشته های هنری در دستور کار آینده این اداره کل قرار دارد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت و لزوم برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر این مراسم خواستار توجه جدی و همه جانبه از سوی مسئولین تمامی کمیته ها ومدیران به این مقوله شد.
مهدی عسگری برگزاری سومین سال متوالی یادواره شهید حسین فهمیده در کرج را به صورت کشوری یاد آور شد و گفت: یادواره شهید حسین فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید امسال در روز شنبه هشتم مهرماه در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می شود.
وی فضاسازی تبلیغی به صورت عمومی و از طریق رسانه های استانی و کشوری را از وظایف کمیته اطلاع رسانی این ستاد عنوان کرد.
عسگری تصریح کرد: ساخت تیزرهای تلویزیونی، برگزاری میزگردهای رادیویی، تولید نمایش رادیویی، چاپ و توزیع ویژه نامه هایی در خصوص برگزاری مراسم یادواره، اطلاع رسانی درباره برگزاری دعای ندبه در امامزاده محمد(ع) کرج، ساخت وله و نماهنگ و مستند سازی مراسم و عملکرد یادواره از اهم فعالیت های کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات این ستاد است.
این مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد یادواره شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید ورود اداره ارشاد به این حوزه را فراتر از حیطه فعالیت های دولتی برشمرد و نگاه به این مراسم را نگاهی بسیجی وار ذکر کرد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تعریف مدل مناسب برای برگزاری چنین رویداد و یادواره ای را از مهمترین رویکردهای این ستاد در سال های آینده خواند و پی گیری مباحث مرتبط با نحوه برگزاری یادواره و شناخت نقاط قوت و ضعف آن را عامل موفقیت و ثمردهی این رویکرد در سال های آتی خواند.
لازم به ذکر است مسئولان بنیاد شهید فهمیده که در این جلسه حضور داشتند خواستار توجه جدی و نگاه کلان به این حوزه شده و از ارائه پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد یادواره شهید محمد حسین فهمیده خبر دادند.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آبان 2::: ساعت 8:59 صبح

محبت دوستان ()محبت


                                          گرد رزم از شانه های سردار شهید تکانده شد

                                                                        ***
تصویر دستان خاک آلوده ات آن گاه که گرد رزم از شانه بر می چیدی تجسم همه خاکهای سرزمینی بود که به جان خریدی تا آبادش کنی.
شهادت مظلومانه جانباز شیمایی سردار شهید حاج حسین کربلایی 110 ماه خاک جبهه و جنگ را سرمه چشم کرد و پای تمامی آرمانهای آن ایستاد ، تبلور آمیزه های مولایی است که رمز نامش به ماههای مبارزه سردار شهید برکت و ارزش بخشید.
عروج ملکوتی جانبازی که زخمها و آلام جهاد را صبورانه به بال و پری برای پرواز بدل کرد تداعی گر معراجی است عاشقانه به سوی نور.
براین اساس هفتمین روز درگذشت این سردار شهید با حضور خیل دوستداران وی و در کنار خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، مسئولین استانی،نظامی و لشگری روز شنبه مورخ 1/8/89 برگزار خواهد شد.
این مراسم که در محل مسجد امام سجاد (علیه السلام) واقع در کرج، میدان توحید برگزار می شود از ساعت 15:30تا 17:30 پذیرای دوستداران و ادامه دهندگان نهضت جهاد و شهادت خواهد بود.


 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 89 مهر 28::: ساعت 6:34 عصر

محبت دوستان ()محبت


                                                       کوهستان به گالری جلوه آمد

                                                                          ***
تعداد 40 عکس از کوهستان های کرج و جهان در گالری جلوه به نمایش گذاشته شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز این عکس ها حاصل کار یک سال و نیم کوهنوردی 4 نفر از فعالان خانه کوهنوردان کرج است که با هدف معرفی طبیعت زیبای کرج و اطراف آن در گالری جلوه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش در آمده است.
این عکس ها شامل دو بخش برون مرزی و درون مرزی است که بخش برون مرزی کوه های کلیمانجارو،‌ آرارات و کور‍ژنفسیکایا و بخش درون مرزی کوه های گرده آلمان ها(علم کوه) و کوه های واقع در محور کرج – چالوس را در بر می گیرد.
بنا بر این گزارش صعود به کوه کورژنفسیکایا نخستین صعود گروهی خانه کوهنوردان کرج در تابستان سال گذشته بوده است که با سرگروهی جاوید ثروتیان انجام گرفت.
نمایشگاه عکس کوهستان با آثاری از جاوید ثروتیان، مریم مالکی،‌ بابک جوادی و بهروز جهانگیری از تاریخ 21 مهرماه به مدت یک هفته از ساعت 16 الی 19 پذیرای علاقمندان به کوهستان و هنر عکاسی است.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 مهر 25::: ساعت 2:58 عصر

محبت دوستان ()محبت


                                                   امین آبان خطوط قرمز را خط خطی کرد

                                                                                ***
تئاتر خط خطی با خطوط قرمز از کرج به جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافت
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ تئاتر خط خطی با خطوط قرمز به نویسندگی و کارگردانی امین آبان به هفتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافت.بر این اساس این کار امروز ساعت 18 در سالن سوره حوزه هنری تهران به روی صحنه خواهد رفت.
جشنواره تئاتر ماه از 23 تا 30 مهرماه برگزار می شود که داوران بخش صحنه ای آن شامل اساتیدی چون حسین مسافر آستانه،‌ مریم معترف،‌ تاج بخش فناییان و استاد بلامنازع عرصه تئاتر و سینما عزت الله انتظامی است.
این نمایش از 15 داستان داخل هم نوشته شده و در مورد آدمهایی است که نا خواسته مرگ خود را به تعجیل می اندازند.
گفتنی است:دنیا حسین پولی،‌ سهیل برخورداری،‌ شیرین عطااللهی،‌ سحر میرفندرسکی، هلن بهرامی،‌ سولماز حضاری،‌ شقایق جعفری پور و سمانه رجبی از بازیگران و عوامل اجرای تئاتر خط خطی با خطوط قرمز می باشند

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 89 مهر 24::: ساعت 2:24 عصر

محبت دوستان ()محبت


                                              رمزی که «حسین کربلایی» را به آسمان رساند

                                                                          * * *
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حسین کربلایی خود را با نام و مرام مولایش علی (ع) پیوند زد و با 110 ماه پایداری در عرصه جهاد روز گذشته به دیدار معشوق شتافت.
بنابر این گزارش سرتیپ شهد حسین کربلایی یکی از سرداران سپاه و فرمانده گردان تخریب لشگر سرافراز 27 محمد رسول ا... از یادگاران دوران دفاع مقدس پس از سالها تحمل دوران جانبازی شهد شهادت نوشید و دعوت حق را لبیک گفت.
حسین کربلائی در سن 53 سالگی به کاروان شهدای دوران دفاع مقدس پیوست تا گواهی باشد بر مظلومیت ایران در جنگ تحمیلی و استواری مردان گمنامی که با تحمل رنج های فراوان، آرامش و امنیت را برایمان ارمغان آوردند.
وی برادر شهیدان محسن ومجید کربلائی و فرزند نادعلی کربلایی شاعر نام آشنا و مداح اهل بیت عصمت و طهارت است ازشهید حسین کربلایی 5 فرزند به یادگار مانده تا ادامه دهنده راهی باشند که پدر را از دوران جوانی در میدان های دفاع مقدس ترسیم کرده است.
مراسم تشییع پیکر پاک او با حضور مسئولان و خیل عظیم مردم شهید پرور و قدرشناس کرج روز یکشنبه 25 مهرماه ساعت 8 صبح از جلوی درب سپاه ناحیه کرج برگزار می گردد.


 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 89 مهر 24::: ساعت 2:9 عصر

محبت دوستان ()محبت


         قادر آشنا:
   
     اندیشه های والای حضرت امام خمینی (ره)  نیل به اهداف فرهنگی را میسر می کند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ در جلسه مشترکی که با حضور مدیرکل و برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی کرج در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد قادر آشنا بر لزوم بسط و توسعه افکار آزاد اندیشانه امام خمینی(ره) تاکید کرد.آشنا با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است اظهار داشت:جهاد دانشگاهی از جمله نهادهایی است که با کمترین امکانات بیشترین میزان بهره برداری را داشته  و با اخلاص و صداقت کامل وظایف محوله خود را به انجام رسانیده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تکیه بر گفته مقام معظم رهبری مبنی بر متمایز بودن تعریف و عملکرد جهاد دانشگاهی نسبت به سایر دستگاه های کشور بر سابقه فرهنگی و دانشگاهی این مرکز تاکید کرد و یاد آور شد:با توجه به سمت و سوی فعالیت های دو دستگاه در حوزه فرهنگ،‌ همکاری در عرصه های متعدد فرهنگی از جمله اولویت های این اداره کل است.
قادر آشنا امضای تفاهم نامه همکاری به منظور پیش برد اهداف فرهنگی دو دستگاه را  راهکاری مفید و موثر ارزیابی کرد و موضوع بررسی شخصیت امام و انقلاب اسلامی را بعنوان پیشنهادی برای اجرای نخستین گام مشترک فرهنگی دو دستگاه مورد نظر ارائه داد.
وی با انتقاد از عملی نشدن بسیاری از شعارهای فرهنگی در سطح کشور از آمادگی کامل این اداره کل برای همکاری با جهاد دانشگاهی در مباحث فرهنگی خبر داد و با تاکید بر اهمیت پرداختن به حوزه اندیشه های امام خمینی(ره) نقش کرسی آزاد اندیشی در کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف عالی انقلاب بسیار موثر ارزیابی نمود.
این مدیر کل فرهنگی استان البرز خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از تمامی سلایق و دیدگاه ها به شکل صحیح و مناسب آن بهره بگیریم.
آشنا بیان داشت: چنانچه بتوانیم باورهای سطح جامعه را پرورش داده و گسترش دهیم ارزش ها نیز جایگاه خود را پیدا خواهند کرد.
گفتنی است طی این جلسه مباحث آموزشی چون برنامه ریزی برای آموزش خبرنگاران و آموزش ضمن خدمت کارمندان و مباحث پ‍ژوهشی نظیر آسیب شناسی،‌ نظرسنجی و نیازسنجی های فرهنگی منطقه مطرح و بررسی گردید.
 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 مهر 15::: ساعت 1:0 عصر

محبت دوستان ()محبت


                             قادر آشنا:
                                        استقلال مالی پیش شرط تدوین تقویم فرهنگی استان البرز

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی این استان گفت:تدوین تقویم فرهنگی استان از مهمترین اولویت های اداره کل است که به محض انسجام و ایجاد استقلال مالی در این اداره کل به وقوع خواهد پیوست.
قادر آشنا تاکید کرد:تدوین این تقویم دارای 4 بعد است که تامین زیرساخت های لازم، بودجه، عوامل اجرایی و هماهنگی استانی از جمله این ابعاد است.
وی با بیان اینکه استان البرز هم اکنون به استقلال مالی نرسیده و بودجه این اداره کل تا پایان سال از سوی وزارتخانه تامین می شود تصریح کرد:بر این اساس تدوین این تقویم و تامین ابعاد مختلف این برنامه ریزی مهم فرهنگی در سال جاری امکان پذیر نمی باشد.
آشنا اظهار داشت:به محض تامین بودجه و ایجاد استقلال در حوزه مالی این اداره کل در آرامش و استقلال کامل تقویم فرهنگی استان را تدوین و تنظیم خواهد کرد.
وی ادامه داد: تمام سعی این مدیریت در مغفول نگذاشتن تمامی حوزه های فرهنگی و هنری در استان بوده و همت ما بر اجرای کامل خواست های فرهنگی البرزنشینان استوار است.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 مهر 15::: ساعت 9:38 صبح

محبت دوستان ()محبت


<      1   2   3   4   5   >>   >

افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .