سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                             قادر آشنا:
                                        استقلال مالی پیش شرط تدوین تقویم فرهنگی استان البرز

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی این استان گفت:تدوین تقویم فرهنگی استان از مهمترین اولویت های اداره کل است که به محض انسجام و ایجاد استقلال مالی در این اداره کل به وقوع خواهد پیوست.
قادر آشنا تاکید کرد:تدوین این تقویم دارای 4 بعد است که تامین زیرساخت های لازم، بودجه، عوامل اجرایی و هماهنگی استانی از جمله این ابعاد است.
وی با بیان اینکه استان البرز هم اکنون به استقلال مالی نرسیده و بودجه این اداره کل تا پایان سال از سوی وزارتخانه تامین می شود تصریح کرد:بر این اساس تدوین این تقویم و تامین ابعاد مختلف این برنامه ریزی مهم فرهنگی در سال جاری امکان پذیر نمی باشد.
آشنا اظهار داشت:به محض تامین بودجه و ایجاد استقلال در حوزه مالی این اداره کل در آرامش و استقلال کامل تقویم فرهنگی استان را تدوین و تنظیم خواهد کرد.
وی ادامه داد: تمام سعی این مدیریت در مغفول نگذاشتن تمامی حوزه های فرهنگی و هنری در استان بوده و همت ما بر اجرای کامل خواست های فرهنگی البرزنشینان استوار است.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 مهر 15::: ساعت 9:38 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .