سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                        غرفه استان البرز در جمع برترین های نمایشگاه مطبوعات

                                                                              * * *

                                        
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتخاب غرفه استان البرز بعنوان یکی از غرفه های برتر استان ها در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد.
مهدی عسگری گفت: از میان 31 غرفه استان های این نمایشگاه 12 غرفه بعنوان غرف برتر انتخاب شدند که استان البرز در جایگاه هفتم این رتبه بندی قرار گرفت.
وی حضور مستقل غرفه استان البرز در نمایشگاه را بمثابه عملکرد یک رسانه برای معرفی این استان ذکر کرد.
این مسئول با تقدیر از سرعت بالا و عملکرد خوب همکاران معاونت فرهنگی - مطبوعاتی و واحد روابط عمومی این اداره کل  اظهار داشت: وجود این غرفه در جمع سایر استان ها به مانند یک رسانه بازدیدکنندگان را نسبت به تشکیل استان البرز و ظرفیت های آن آگاه کرد.
عسگری این حضور مستقل را نقطه آغازی بر روند جدید فعالیت های فرهنگی و مطبوعاتی استان ارزیابی کرد و از استقبال بازدید کنندگان از غرفه اداره کل استان نوپای البرز خبر داد.
مهدی عسگری به نقش بی بدیل رسانه ها در شکل گیری و تصویب استان البرز اشاره داشت و گفت: نشریات و رسانه ها با وجود محدودیت های گوناگون با قوت و قدرت خواهان استقلال منطقه و شکل گیری استان البرز شدند تا سرانجام این خواسته بحق البرزنشینان به ثمر نشست.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز یاد آور شد: از حقوق بحق این نشریات و رسانه هاست که با برخورداری از امکانات مناسب،‌ جایگاه شایسته خود را در میان سایر رسانه ها و مطبوعات کشور به دست آورند.
وی نشریات محلی این استان را 12 نشریه عنوان کرد و گفت: همچنین نزدیک به 80 دفتر سرپرستی و 10 دفتر خبرگزاری در این استان فعالیت می کنند.
مهدی عسگری ابراز امیدواری کرد: با استقلال یافتن منطقه و با هماهنگی هایی که به منظور بررسی خارج از نوبت صدور مجوز نشریات استان البرز صورت گرفته امید است بر سرعت افزایش نشریات و رسانه های منطقه افزوده شود.

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آبان 9::: ساعت 11:32 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .