سفارش تبلیغ
صبا ویژن



توزیع 2 هزا بسته فرهنگی همزمان با سالگرد شهید فهمیده

****

همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت محمد حسین فهمیده کمیته فرهنگی ستادیادواره کشوری این شهید و 36 هزار شهید دانش آموز به ریاست مهدی ایزدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل جلسه داد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد برگزاری یادواره، در این جلسه که به دبیری اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس تشکیل شد برای اهم برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده به منظور برگزاری هر چه مناسب تر یادواره تصمیم گیری شد.
بر این اساس تهیه و آماده سازی تعداد 2 هزار بسته شامل محتویات فرهنگی نظیر کتابچه خاطره بنیاد شهید فهمیده و فیلم مستند رهبر روح الله بعنوان یکی از اصلی ترین طرح های مصوب در این جلسه تعیین شد.
 مچنین دعوت از سخنرانان و مبلغان برجسته در حوزه های دینی و سیاسی،اجرای برنامه پرده خوانی، اهدای جایزه به برندگان شرکت کننده در مسابقه نامه ای به شهید فهمیده و نیز چاپ و نصب بنرهای مناسب در سطح شهر از جمله مصوبات تعیین شده در این جلسه بود.
کمیته فرهنگی ستاد یادواره کشوری شهید محمد حسین فهمیده که به دستور حجت الاسلام محسن کازرونی رئیس ستاد تشکیل شده است اعضایی چون سازمان بنیاد شهید، اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، رادیو البرز، سپاه ناحیه کرج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و اداره اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش نواحی چهارگانه را در اختیار دارد.

 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 آبان 4::: ساعت 4:22 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .