سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:
                                       نیاز عصر امروز معرفی و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است

                                                                    * * *
مسئول کمیته اطلاع رسانی سومین یادواره کشوری شهید محمد حسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز فرهنگ شهادت را نیاز اساسی عصر امروز دانست و حرکت شهادت طلبانه حسین فهمیده در طول جنگ تحمیلی را حرکتی بی بدیل عنوان کرد.
قادر آشنا با بیان اینکه توجه به مقوله ایثار به عنوان یک عنصر فرهنگ ساز در جامعه از ارزشی بسیار والا برخوردار است و پرداختن به شخصیت و حرکت ایثارگونه تمامی شهیدان و بخصوص شهید فهمیده نیازمند برنامه ریزی جدی و اصولی است خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما توجه به این فرهنگ و تعمیق آن در جامعه امروز باید با تامل، تعامل و به نحو احسن صورت پذیرد.
آشنا گفت: برنامه ریزی های این اداره در آینده به صورت برگزاری یادواره ای ملی و بین المللی می باشد و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز از این پس با قدرت در این عرصه ورود خواهد کرد.
وی ادامه داد: برپایی جایزه بزرگ شهید فهمیده در تمامی حوزه ها و رشته های هنری در دستور کار آینده این اداره کل قرار دارد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت و لزوم برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر این مراسم خواستار توجه جدی و همه جانبه از سوی مسئولین تمامی کمیته ها ومدیران به این مقوله شد.
مهدی عسگری برگزاری سومین سال متوالی یادواره شهید حسین فهمیده در کرج را به صورت کشوری یاد آور شد و گفت: یادواره شهید حسین فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید امسال در روز شنبه هشتم مهرماه در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می شود.
وی فضاسازی تبلیغی به صورت عمومی و از طریق رسانه های استانی و کشوری را از وظایف کمیته اطلاع رسانی این ستاد عنوان کرد.
عسگری تصریح کرد: ساخت تیزرهای تلویزیونی، برگزاری میزگردهای رادیویی، تولید نمایش رادیویی، چاپ و توزیع ویژه نامه هایی در خصوص برگزاری مراسم یادواره، اطلاع رسانی درباره برگزاری دعای ندبه در امامزاده محمد(ع) کرج، ساخت وله و نماهنگ و مستند سازی مراسم و عملکرد یادواره از اهم فعالیت های کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات این ستاد است.
این مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد یادواره شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید ورود اداره ارشاد به این حوزه را فراتر از حیطه فعالیت های دولتی برشمرد و نگاه به این مراسم را نگاهی بسیجی وار ذکر کرد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تعریف مدل مناسب برای برگزاری چنین رویداد و یادواره ای را از مهمترین رویکردهای این ستاد در سال های آینده خواند و پی گیری مباحث مرتبط با نحوه برگزاری یادواره و شناخت نقاط قوت و ضعف آن را عامل موفقیت و ثمردهی این رویکرد در سال های آتی خواند.
لازم به ذکر است مسئولان بنیاد شهید فهمیده که در این جلسه حضور داشتند خواستار توجه جدی و نگاه کلان به این حوزه شده و از ارائه پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد یادواره شهید محمد حسین فهمیده خبر دادند.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آبان 2::: ساعت 8:59 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .