سفارش تبلیغ
صبا ویژن




                آشنا همسفر با اصحاب رسانه
                                            در همایش تخصصی نقش رسانه در تعامل با ایرانیان خارج از کشور

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز جهت شرکت در همایش تخصصی نقش رسانه در تعامل با ایرانیان مقیم خارج از کشور با اصحاب رسانه این استان هم سفر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ حضور قادر آشنا در اتوبوس حامل خبرنگاران، حرکتی بود که به تعامل بیش از پیش این مسئول با  اصحاب رسانه انجامید.
طی این سفر کوتاه مدت خبرنگاران از برخی دغدغه ها و مشکلات حوزه کاری خود با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سخن گفتند که در پاره ای موارد این گفتگوها به بسط اندیشه و ایجاد فضایی برای گسترش عملکرد رسانه انجامید.
انتقاد خبرنگاران از برخی مدیران کل و مسئولان استان در خصوص عدم توجه به نقش رسانه و اهمیت خبر رسانی و نیز عدم اطلاع رسانی برخی روابط عمومی ها به مدیران بالادستی خود در خصوص گزارش ها و خبرهای منتشره، از جمله نکاتی بود که در این جمع مطرح گردید.
قادر آشنا نیز در این جمع با بیان اینکه ماهیت اداره کل اجرای کار فرهنگی است، ارشاد را پرچمدار  اطلاع رسانی در این زمینه خواند.
وی در ادامه به بیان برخی برنامه ها و عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت و با اصحاب رسانه در این زمینه هم فکری نمود.
آشنا در خصوص برگزاری نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده  مقرر گردیده برگزاری این نمایشگاه به بعد از تشکیل خانه مطبوعات و ایجاد تشکلی اصولی و مناسب در این حوزه موکول شود، افزود:با جمع آوری بانک کامل اطلاعاتی اصحاب رسانه برگزاری این نمایشگاه از تاثیرگذاری بسیار مناسب تری برخوردار خواهد بود.
آشنا ادامه داد: در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و واگذاری امور مختلف به بخش خصوصی،خانه مطبوعات قادرخواهد بود به واسطه شناخت مناسب از فضای مطبوعات استان نسبت به برپایی و برگزاری برنامه های مختلف اقدام نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به ارسال اساسنامه خانه مطبوعات استان به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: اساسنامه خانه مطبوعات البرز کامل ترین اساسنامه ای است که با پیش بینی تمامی فرصت ها و تمهیدها می تواند به عنوان یک الگوی مناسب در سایر مراکز نیز مورد استفاده قرار گیرد.
آشنا همچنین از تصویب احداث ساختمانی به منظور استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر ریاست جمهوری که از معدود مصوبات موجود در این زمینه بود اشاره نمود.
وی خاطرنشان کرد:هم اکنون انجمن های هنری در ساختمان اداره شهرستان کرج در حال اسکان و جای گیری هستند و با این اقدام انجمن های  استان صاحب جا و مکان خواهند شد.
گفتنی است: همایش تخصصی رسانه و نقش آن در تعامل با ایرانیان مقیم خارج از کشور در راستای ایجاد فضای گفتگو و بهره گیری از ظرفیت های ایرانیان مهاجر و نیز ایجاد ارتباط رسانه ای مستمر و مفید با آنان توسط شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور برگزار گردید.
در این همایش که سخنرانان زیادی از مدیران رسانه های مطرح سطح کشور و مسئولین سخن گفتند نخبگان بعنوان مولدان قدرت نرم معرفی و طرح جنگ نرم توسط ابرقدرت ها بعنوان عاملی برای نفوذ در فرهنگ سایر ملل و سوء استفاده از مولدان قدرت ذکر گردید.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 89 دی 27::: ساعت 2:23 عصر

محبت دوستان ()محبت


              ارشاد سرپرست معاون هنری و سینمایی خود را شناخت

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی شد.
طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ابراهیم گله دار زاده به سمت معاون هنری و سینمایی این اداره کل منصوب گردید.
وی که فارغ التحصیل رشته کارگردانی نمایش از دانشگاه هنر تهران می باشد پیش از این سمت هایی چون مسئولیت واحد طرح و برنامه و جانشین معاونت برنامه ریزی و توسعه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران را بر عهده داشته است.
گله دار زاده همچنین عضو هیئت داوران بخش تجلی اراده ملی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فجر و مسئول کمیته رسانه دیجیتال جشنواره بین المللی امام رضا(ع)بوده است.
همچنین طی احکامی جداگانه از سوی قادر آشنا آقایان مزدک سلطان محمدی و سردار تقی زاده به ترتیب بعنوان مدیر هنرستان هنرهای زیبا و مسئول شورای فرهنگ عمومی اداره کل این استان منصوب شدند.

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 89 دی 27::: ساعت 2:20 عصر

محبت دوستان ()محبت


استان البرز به قطب آزمون ادواری منطقه تبدیل شد

با برگزاری نخستین مرحله آزمون ادواری استاندردهای مهارت در استان البرز، این مرکز به عنوان قطب برگزاری این آزمون در منطقه معرفی شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این مطلب افزود: بر این اساس استان البرز بعنوان قطب برگزار کننده آزمون ادواری در بین چهار استان زنجان،‌ گیلان،‌ قزوین و البرز انتخاب شد.
قادر آشنا تعداد قطب های برگزار کننده آزمون استانداردهای مهارت در کشور را 11 عدد خواند و مرکزیت البرز برای برگزاری آزمون مذکور را از امتیازات جدید این استان نوپا عنوان کرد.
وی با بیان اینکه برگزاری آزمون ادواری بسیار موفقیت آمیز بود علت محدودیت شرکت کنندگان در مرحله نخست را ناآگاهی برخی شرکت کنندگان از برپایی چنین آزمونی در سطح استان البرز دانست.
این مسئول با اشاره به اینکه آزمون ادواری استانداردهای مهارت در دو مرحله برگزار می شود تصریح کرد:در مرحله نخست که تیرماه سال جاری در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد 23 نفر ثبت نام کرده بودند.
آشنا مرحله بعدی برگزاری آزمون را دی ماه امسال ذکر کرد و اظهار داشت:طی این امتحانات از 43 واحد مهارتی آزمون به عمل آمد و به آنان دیپلم مهارت کار و دانش اعطا گردید.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 89 دی 27::: ساعت 2:17 عصر

محبت دوستان ()محبت


                            در پی سفر رئیس جمهور

 
                                    تعداد 80 طرح فرهنگی به استانداری البرز ارسال شد

قادر آشنا
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تایید و ارسال 100 طرح به استانداری جهت جذب اعتبار فرهنگی سفر سوم رئیس جمهور به این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، قادر آشنا مجموع طرح های ارائه شده به این اداره کل در قالب طرح های  پیشنهادی برنامه های فرهنگی سال جاری را حدود 300 طرح خواند و گفت: از این میان 80 طرح توسط کارشناسان معاونت فرهنگی تایید و به استانداری ارسال گردید.
وی قوت طرح ها را عامل جذب اعتبارات لازم ارزیابی کرد و ادامه داد: از 80 طرح ارسالی 30 درصد عمرانی و مابقی مرتبط با برنامه های فرهنگی و هنری می باشند.
قادر آشنا در ادامه ساماندهی دریافت مجوز برای کانون های تبلیغاتی و آموزشگاه های آزاد هنری طی ماه های گذشته را بسیار مناسب ارزیابی و از همکاران حوزه معاونت فرهنگی قدردانی کرد.

 

جلسه اداری



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 دی 23::: ساعت 5:18 عصر

محبت دوستان ()محبت



                     قادر آشنا از تخصیص 15/5میلیارد تومان بودجه فرهنگی در سال جاری خبر داد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تمامی فعالان عرصه فرهنگ و هنر دعوت کرد به منظور جذب اعتبارات سفر ریاست جمهور به این استان، ایده های مبتکرانه فرهنگی و هنری خود را در قالب اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، طی جلسه ای که با حضور مدیرکل و معاونین و روسای ادارات استان برگزار گردید قادر آشنا از اختصاص 15/5 میلیارد تومان بودجه فرهنگی برای سال جاری خبر داد.
وی سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به این استان در بخش فرهنگ را پربار و بسیار ارزشمند ذکر کرد و یاد آور شد:175/5 میلیارد تومان اعتبار فرهنگی در این سفر به استان البرز تخصیص یافت که این میزان برای مدت 5 سال در نظر گرفته شده است.
آشنا اضافه کرد: این اعتبار برای مدت 4 سال به صورت سالانه 40 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و  15/5 میلیارد تومان نیز برای سه ماهه پایانی سال جاری در حوزه فرهنگ تعیین شده است.
قادر آشنا جذب این اعتبارات را منوط به بکارگیری عزم راسخ اهالی فرهنگ و هنر ذکر و  تأکید کرد: در ارائه این طرح ها اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند مشارکت داشته باشند.
این مسئول ادامه داد: این اداره کل برای اجرای صحیح و مناسب طرح ها نقشی نظارتی بر عهده خواهد داشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کر: تخصیص این اعتبار به منظور ارتقاء شاخصهای فرهنگی در نظر گرفته شده است و فعالان عرصه فرهنگ می توانند با  ارائه طرحهایی نو  و مبتکرانه اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح های خود را دریافت نمایند.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 دی 19::: ساعت 3:11 عصر

محبت دوستان ()محبت



    "آشنا" سفیر البرز در شورای سیاستگذاری فعالیت های فرهنگی خارج از کشور شد

 

قادرآشنا 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بعنوان عضو اصلی شورای سیاستگذاری فعالیت های فرهنگی حوزه کتاب در خارج از کشور منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ طی حکمی از سوی بهمن دری، معاون وزیر و رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران "قادر آشنا" بعنوان عضو اصلی این شورا انتخاب و معرفی شد.
در این حکم با تاکید بر اهمیت و ضرورت حضور هدفمند و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه های بین المللی و خارجی کتاب، بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی متناسب با سیاست های کلان فرهنگی نظام بعنوان هسته اصلی عملکرد شورا ذکر گردیده است.
همچنین حمایت از نشر و ناشران ایران در جهان و ترجمه آثار منتخب کشور،‌ حمایت از حضور فعالانه در همایش های ادبی و فرهنگی،‌ تجهیز کتابخانه های جهان به آثار فاخر اسلامی و ایرانی و اعزام نویسندگان،‌ شاعران و چهره های برجسته فرهنگی و ادبی به کشورهای خارجی از جمله حوزه فعالیت این شورا محسوب می شود.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 دی 16::: ساعت 6:52 عصر

محبت دوستان ()محبت


 
                        دعوت ارشاد از صاحبنظران برای ایده پردازی و ارائه طرح های فرهنگی

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تمامی فعالان فرهنگی و اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت کرد در تدوین و ارائه طرح های مبتکرانه فرهنگی مشارکت فعال داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ در جلسه ای که با حضور فعالان فرهنگی استان و معاون فرهنگی- مطبوعاتی این اداره کل برگزار شد مهدی عسگری از اختصاص 5/15 میلیارد تومان بودجه فرهنگی مصوب سفر هیئت دولت در سال جاری خبر داد.
وی با اشاره به دستاوردهای سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان البرز اختصاص 5/175 میلیارد تومان به بخش فرهنگ و هنر را از ره آوردهای بسیار مهم این سفر خواند و اظهار داشت: این اعتبار برای مدت پنج سال در نظر گرفته شده و از سال آتی به طور متوسط سالانه 40 میلیارد تومان اعتبار لحاظ خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه جذب چنین اعتبار بالایی نیازمند ارائه طرح های مناسب و اثرگذار است یاد آور شد: این در حالیست که کلیه این بودجه متعلق به فعالیت های فرهنگی ای خواهد بود که توسط بخش خصوصی به انجام رسد.
عسگری تاکید کرد: برون سپاری و مردمی سازی از رویکردهای اصلی دولت است و نگاه ما، عدم ورود به عرصه اجرا با تاکید بر نقش هدایتی و حمایتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که این رویکرد به تنهایی تحولی بسیار مهم در حوزه فرهنگ و هنر محسوب می شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه ارائه طرح های پیشنهادی و تخصیص اعتبار پیش از این تنها از سوی تشکل های رسمی و حقوقی امکان پذیر بود یاد آور شد: هم اکنون افراد حقیقی نیز به شرط آشنایی با موضوع، امکان ارائه طرح و جذب اعتبار را دارا می باشند.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل با بیان اینکه اعتبار تخصیصی به طرح های فرهنگی در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در قالب «ارتقای شاخص های فرهنگی» می باشد؛محتوا محوری و ابتکاری بودن طرح های پیشنهادی را ضروری ذکر کرد.
وی تصویب طرح ها را منوط به عدم روتین و روزمره بودن پروژه های ارائه شده دانست و بر مشارکت صاحبان اندیشه در این جنبش فرهنگی تاکید کرد.

 

طرح های زیرساختی از اولویت ویژه برخوردار است

 

وی افزود: مشارکت گسترده اصحاب فرهنگ و هنر و اندیشه در بررسی نیازهای استان و ارائه طرح و راهبردهای نوین، فی نفسه یک رویداد مهم فرهنگی محسوب می شود و در این راستا محدودیتی برای ارائه طرح از لحاظ کمی و اعتباری وجود ندارد. 
عسگری طرح های تشریفاتی،‌ مقطعی و تکراری را خارج از موضوع ذکر کرد و اظهار داشت: تحول کیفی و بهبود شاخص های فرهنگی از اولویت های منظور شده در تایید این طرح هاست.
مهدی عسگری با اعلام اینکه طرح های ارائه شده در زمینه زیرساخت ها از اولویت ویژه برخوردار است اضافه کرد: پروژه های مرتبط با زیرساخت های فرهنگی اعم از سخت افزاری، نرم افزاری و منابع انسانی دارای اولویت است.
این مسئول تاثیرگذاری، ماندگاری،‌ فراگیری و تناسب هزینه با اهداف را از ویژگی های مهم و موثر در تصویب طرح ها دانست و یاد آور شد: اختصاص طرح ها به دو گروه سنی نوجوانان و جوانان و در راستای تحکیم مبانی فکری، ارزشی و خانوادگی در این مرحله از اهمیتی مضاعف برخوردار است.

 

 

  

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 دی 16::: ساعت 6:49 عصر

محبت دوستان ()محبت


گام نخست ایجاد تشکل ناشران البرز برداشته شد


نخستین گام به منظور ایجاد تشکل غیر دولتی ناشران برای تعامل سازنده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برداشته شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ در جلسه ای که با حضور ناشران استان و معاونت فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل برگزار شد مهدی عسگری بر ایجاد تشکلی غیر دولتی با حضور ناشران این استان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه ساماندهی فعالیت های ناشران و نحوه حمایت این اداره کل از آنان امری ضروری است افزود: ایجاد چنین تشکلی نخستین گام در جهت ساماندهی این قشر فرهنگی در استان است.
این مسئول لزوم ایجاد فضا برای توسعه حضور  فعا و اثرگذار ناشران در سراسر استان را یاد آور شد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ادامه داد: با تأسیس تشکلی استانی و معرفی نماینده ای از سوی ناشرین جهت ایجاد ارتباط سازماندهی شده با اداره کل در حوزه نشر بسیاری از مشکلات و نیازهای این قشر فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه و نظر در تمامی اقشار موجود و مشهود است به سابقه نا موفق تشکیل اتحادیه ناشرین کرج در سال های گذشته اشاره داشت و افزود: تنظیم اساسنامه ای شفاف و تفسیرناپذیر می تواند نقش عمده ای در کاهش اصطکاک و ایجاد پایه ای محکم و مناسب برای مشارکت همه افراد فعال در این عرصه داشته باشد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی در بخشی دیگر از سخنانش حمایت های اداره کل از ناشران را با توجه به دستورالعمل موجود در دو بخش ارزیابی کرد و گفت:بودجه جاری که به صورت سالانه اعلام می شود یک بخش از حمایت های در نظر گرفته شده از سوی اداره کل به شمار می رود.
وی ادامه داد:بر اساس تفاهم نامه ای که در بدو تشکیل اداره کل با معاونت فرهنگی وزارت متبوع منعقد شد چهار بند به صورت مستقیم و غیر مستقیم با ناشران در ارتباط است.جلسه ناشران
عسگری خرید کتاب استانی با اعتبار 36 میلیون تومان را از بندهای مهم این تفاهم نامه ذکر و خاطرنشان کرد:این شیوه حمایتی به صورت حمایت های پس از چاپ انجام می شود و به کتاب های چاپ اول در طول سال جاری تعلق می گیرد.
عسگری بخش دوم حمایت از ناشران را در قالب حمایت های قبل از چاپ عنوان کرد و ادامه داد:این نوع حمایت به صورت حمایت از نشر کتب ارزشمند صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در این بخش ساز و کار قدری طولانی و زمان بر است افزود:پس از نظر هیئت بررسی استان، کتب ارزشمند جهت بررسی و تایید به وزارت فرهنگ ارسال می شود.
 این مسئول در ادامه با اشاره به دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ از حمایت از سه عنوان کتاب در حوزه شعر و اختصاص اعتبار ویژه به این کتب در سال جاری خبر داد و افزود:همچنین در بخش ادبیات داستانی نیز همین امر لحاظ گردیده با این تفاوت که در این حوزه با محدودیت عناوین روبه رو نیستیم.
در این جلسه همچنین درجه بندی ناشران و کتب منتشره،‌ برپایی نمایشگاه دائمی برای عرضه کتاب و تشکیل بانک اطلاعاتی و تخصصی ناشران مطرح و برای بررسی بیشتر به کارشناسان مربوطه محول گردید.

جلسه با ناشران


 
 
  
 
 
 

 
 
 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 دی 16::: ساعت 9:41 صبح

محبت دوستان ()محبت


                                 البرز به 30 استان برگزار کننده جشنواره رضوی پیوست

                                                                      ***

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ قادر آشنا از حضور استان البرز به عنوان سی و یکمین استان کشور در جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی خبر داد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: این جشنواره در سال های اخیر به صورت ملی و بین المللی برگزار شده به طوریکه در حال حاضر 30 کشور در برگزاری آن مشارکت فعال داشته اند.
آشنا با اعلام اینکه استقبال از جشنواره فوق چشم گیر و قابل توجه بوده است افزود: طیف گسترده ای از مخاطبین نیز با جشنواره رضوی ارتباط بر قرار کرده اند.
وی اظهار داشت: در این راستا و با تاسیس استان البرز به عنوان سی و یکمین استان کشور از هم اکنون البرز در برگزاری جشنواره حضوری فعال خواهد داشت.
آشنا حوزه های برگزاری جشنواره را مختلف و متفاوت ذکر کرد و ادامه داد:بر این اساس استان تازه تاسیس البرز در قالب نهضت کتابخوانی رضوی در جشنواره حضور خواهد داشت.جشنواره رضوی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اضافه کرد: این استان در حوزه  خوشنویسی نیز با محوریت حدیث سلسله الذهب به عنوان یکی از احادیث معروف در دو بخش خط شکسته و نستعلیق شرکت می کند که برگزاری آن بر عهده حوزه معاونت هنری این اداره کل می باشد.
وی در پایان بر اهمیت برگزاری مناسب و شایسته این جشنواره در استان تاکید کرد و به ثمر رسیدن اهداف این جشنواره را در راستای همکاری و مشارکت کلیه دستگاه های فرهنگی برشمرد.

 

 

 

 

 البرز میزبان نهضت کتابخوانی رضوی

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفت شناسی اهل بیت(ع) از طریق برگزاری نهضت کتابخوانی رضوی را از اهداف مهم این طرح خواند.
مهدی عسگری مسئول دبیرخانه جشنواره «نهضت کتابخوانی رضوی» برکت وجود مرقد مطهر امام رضا (ع) در ایران را عاملی ارزشمند برای گسترش فضای معنوی کشور دانست و  بر استقرار فعالیت های حوزه اندیشه و فرهنگ با محوریت شناخت این امام معصوم تاکید کرد.
وی همچنین یکی از اهداف  فرعی از برپایی این جشنواره کشوری به میزبانی البرز را معرفی این استان تازه تاسیس در سطح کشور و منطقه برشمرد.
این مسئول طیف مخاطبین این جشنواره را تمامی اقشاردر گروه های سنی گوناگون ذکر کرد و این نکته را نقطه امتیاز این استان در مقایسه با سایر استانها که میزبان جشنواره هایی با مخاطبین خاص و مربوط به یک رشته مشخص هستند دانست.
وی تاکید کرد:مهمترین بحث در برپایی این جشنواره انتخاب کتاب مناسب برای بصیرت افزایی و ایجاد معرفت و محبت افزونتر نسبت به امام رضا(علیه السلام) در جامعه عنوان نمود.
مهدی عسگری در ادامه به شیوه های گوناگون برگزاری جشنواره در کشور پرداخت و تصریح کرد: با توجه به اینکه چنین حرکتی در کل کشور در حال انجام است نحوه اجرا باید به گونه ای باشد که با جذب مخاطبین گسترده در اقصی نقاط کشور بتوان یک موج عظیم فرهنگی را در کل کشور ایجاد نماید.

 

جشنواره رضوی



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 دی 14::: ساعت 1:39 عصر

محبت دوستان ()محبت


                   اعلام آمادگی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج برای همکاری با کمیته امداد
 

  مهدی عسگری در نشست مشترکی که با حضور مدیر کل و رؤسای ادارات کمیته امداد غرب استان تهران و نیز مسئولین مراکز فرهنگی اداره ارشاد برگزار گردید گفت: این مدیریت آمادگی دارد تا آموزشهای فرهنگی و هنری خود را به اعضا، مددجویان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد غرب استان تهران ارائه دهد.

"مهدی عسگری" ضمن اعلام آمادگی همکاریهای همه جانبه با کمیته امداد افزود: قابلیت و  توانایی فرهنگسراهای این مدیریت، زمینه و بستر همکاری لازم را با اداره های تابعه کمیته امداد، فراهم آورده است.

وی اظهار داشت: این اداره ها می توانند برای برگزاری کلاسها،دوره های آموزشی، هنری و فرهنگی با همکاری و تعامل با یکدیگر از مکان فرهنگسراها و مراکز فرهنگی فعال ارشاد کرج استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است این برنامه ها در جلسه های مشترک مطرح و نتیجه آن در قالب تفاهم نامه همکاری ارائه شود و نحوه انجام کار و موضوعهای مورد نیاز نیز بررسی و اولویت بندی شده و به مرحله اجرا برسد.

آقای عروجی، مدیر کل کمیته امداد غرب استان تهران ضمن استقبال از همکاری مشترک ، پیشنهاد تشکیل کارگروهی برای نحوه همکاری و تنظیم تفاهم نامه از سوی طرفین را مطرح کرد.

عسگری گفت: امید است بنا به پیشنهاد رییس کمیته امداد غرب استان تهران با ادامه این همکاری ها، تفاهم نامه ای در اسفند ماه سال جاری در روز تاسیس کمیته امداد به امضا طرفین برسد.

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: تعیین کانونهای هدف برای آموزش برنامه های فرهنگی و هنری اعم از خانواده، محیطهای کاری و اداره ها، کار آموزش را منسجم و هدفمندتر می سازد.

گفتنی است :کمیته امداد امام خمینی (ره) غرب استان تهران ، 82 هزار خانواده را تحت پوشش خود دارد.

 


 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 88 بهمن 15::: ساعت 12:0 صبح

محبت دوستان ()محبت


<      1   2   3      >

افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .