سفارش تبلیغ
صبا ویژن




                     قادر آشنا از تخصیص 15/5میلیارد تومان بودجه فرهنگی در سال جاری خبر داد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تمامی فعالان عرصه فرهنگ و هنر دعوت کرد به منظور جذب اعتبارات سفر ریاست جمهور به این استان، ایده های مبتکرانه فرهنگی و هنری خود را در قالب اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، طی جلسه ای که با حضور مدیرکل و معاونین و روسای ادارات استان برگزار گردید قادر آشنا از اختصاص 15/5 میلیارد تومان بودجه فرهنگی برای سال جاری خبر داد.
وی سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به این استان در بخش فرهنگ را پربار و بسیار ارزشمند ذکر کرد و یاد آور شد:175/5 میلیارد تومان اعتبار فرهنگی در این سفر به استان البرز تخصیص یافت که این میزان برای مدت 5 سال در نظر گرفته شده است.
آشنا اضافه کرد: این اعتبار برای مدت 4 سال به صورت سالانه 40 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و  15/5 میلیارد تومان نیز برای سه ماهه پایانی سال جاری در حوزه فرهنگ تعیین شده است.
قادر آشنا جذب این اعتبارات را منوط به بکارگیری عزم راسخ اهالی فرهنگ و هنر ذکر و  تأکید کرد: در ارائه این طرح ها اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند مشارکت داشته باشند.
این مسئول ادامه داد: این اداره کل برای اجرای صحیح و مناسب طرح ها نقشی نظارتی بر عهده خواهد داشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کر: تخصیص این اعتبار به منظور ارتقاء شاخصهای فرهنگی در نظر گرفته شده است و فعالان عرصه فرهنگ می توانند با  ارائه طرحهایی نو  و مبتکرانه اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح های خود را دریافت نمایند.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 دی 19::: ساعت 3:11 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .