سفارش تبلیغ
صبا ویژن



استان البرز به قطب آزمون ادواری منطقه تبدیل شد

با برگزاری نخستین مرحله آزمون ادواری استاندردهای مهارت در استان البرز، این مرکز به عنوان قطب برگزاری این آزمون در منطقه معرفی شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این مطلب افزود: بر این اساس استان البرز بعنوان قطب برگزار کننده آزمون ادواری در بین چهار استان زنجان،‌ گیلان،‌ قزوین و البرز انتخاب شد.
قادر آشنا تعداد قطب های برگزار کننده آزمون استانداردهای مهارت در کشور را 11 عدد خواند و مرکزیت البرز برای برگزاری آزمون مذکور را از امتیازات جدید این استان نوپا عنوان کرد.
وی با بیان اینکه برگزاری آزمون ادواری بسیار موفقیت آمیز بود علت محدودیت شرکت کنندگان در مرحله نخست را ناآگاهی برخی شرکت کنندگان از برپایی چنین آزمونی در سطح استان البرز دانست.
این مسئول با اشاره به اینکه آزمون ادواری استانداردهای مهارت در دو مرحله برگزار می شود تصریح کرد:در مرحله نخست که تیرماه سال جاری در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد 23 نفر ثبت نام کرده بودند.
آشنا مرحله بعدی برگزاری آزمون را دی ماه امسال ذکر کرد و اظهار داشت:طی این امتحانات از 43 واحد مهارتی آزمون به عمل آمد و به آنان دیپلم مهارت کار و دانش اعطا گردید.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 89 دی 27::: ساعت 2:17 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .