سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                   اعلام آمادگی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج برای همکاری با کمیته امداد
 

  مهدی عسگری در نشست مشترکی که با حضور مدیر کل و رؤسای ادارات کمیته امداد غرب استان تهران و نیز مسئولین مراکز فرهنگی اداره ارشاد برگزار گردید گفت: این مدیریت آمادگی دارد تا آموزشهای فرهنگی و هنری خود را به اعضا، مددجویان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد غرب استان تهران ارائه دهد.

"مهدی عسگری" ضمن اعلام آمادگی همکاریهای همه جانبه با کمیته امداد افزود: قابلیت و  توانایی فرهنگسراهای این مدیریت، زمینه و بستر همکاری لازم را با اداره های تابعه کمیته امداد، فراهم آورده است.

وی اظهار داشت: این اداره ها می توانند برای برگزاری کلاسها،دوره های آموزشی، هنری و فرهنگی با همکاری و تعامل با یکدیگر از مکان فرهنگسراها و مراکز فرهنگی فعال ارشاد کرج استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است این برنامه ها در جلسه های مشترک مطرح و نتیجه آن در قالب تفاهم نامه همکاری ارائه شود و نحوه انجام کار و موضوعهای مورد نیاز نیز بررسی و اولویت بندی شده و به مرحله اجرا برسد.

آقای عروجی، مدیر کل کمیته امداد غرب استان تهران ضمن استقبال از همکاری مشترک ، پیشنهاد تشکیل کارگروهی برای نحوه همکاری و تنظیم تفاهم نامه از سوی طرفین را مطرح کرد.

عسگری گفت: امید است بنا به پیشنهاد رییس کمیته امداد غرب استان تهران با ادامه این همکاری ها، تفاهم نامه ای در اسفند ماه سال جاری در روز تاسیس کمیته امداد به امضا طرفین برسد.

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: تعیین کانونهای هدف برای آموزش برنامه های فرهنگی و هنری اعم از خانواده، محیطهای کاری و اداره ها، کار آموزش را منسجم و هدفمندتر می سازد.

گفتنی است :کمیته امداد امام خمینی (ره) غرب استان تهران ، 82 هزار خانواده را تحت پوشش خود دارد.

 


 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 88 بهمن 15::: ساعت 12:0 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .