سفارش تبلیغ
صبا ویژن



 

دبیر ستاد اجرایی جشنواره ایران کوچک خبر داد:

حضور بزرگان عرصه فرهنگ و هنر در مراسم افتتاحیه

 

چهره های برتر عرصه فرهنگ و هنر در جشنواره ایران کوچک شرکت می کنند.

بنا به گزارش کمیته اطلاع رسانی جشنواره ایران کوچک، باقر قربانی دبیر ستاد اجرایی جشنواره ضمن اعلام این مطلب افزود: مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک با حضور چهره های ماندگار و برتر عرصه فرهنگ وهنر منطقه،  در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می شود.

قربانی در ادامه افزود: دستگاه های فرهنگی، مولفین و ناشرین، رسانه های گروهی و انجمن های فعال شهرستان از روز شنبه دهم مرداد ماه با حضور در محل برگزاری نمایشگاه غرفه های خود رادریافت کرده و به غرفه آرایی خواهند پرداخت.

دبیر ستاد اجرایی جشنواره ایران کوچک خاطر نشان ساخت: روز دوشنبه 12 مرداد راس ساعت17 گروه های شرکت کننده در نمایشگاه آماده ارائه عملکرد و پذیرایی از شهروندان خواهند بود و مراسم رسمی افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک نیز راس ساعت 21 با حضور مسئولان کشوری و شهری کلانشهر کرج و شهروندان برگزارر خواهد شد.

قربانی افزود: با توجه به فرخنده ایام شعبانیه مراسم افتتاحیه جشنواره به صورت هر چه با شکوهتر برگزار خواهد شد و در این مراسم برنامه های شاد و متنوع هنری برگزار می شود.

دبیر ستاد اجرایی جشنواره ایران کوچک در پایان تصریح کرد: اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی موسسه هشت بهشت به سرپرستی مهدی طالبی از برنامه های شب افتتاحیه خواهد بود.    

شایان ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز در محوطه باز تالار نژادفلاح برگزار خواهد شد.

 

                                              کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

                                                                        

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 88 مرداد 7::: ساعت 11:5 عصر

محبت دوستان ()محبت


  

رئیس اداره ارشاد کرج خبر داد:

اعلام زمان واگذاری غرفه های جشنواره ایران کوچک

 

زمان واگذاری غرفه های اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک اعلام شد.

بنا بر گزارش کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک ، مهدی عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج و دبیر جشنواره طی خبری اعلام کرد: کلیه ثبت نام شدگان قطعی که از سوی دبیرخانه جشنواره امور اداری آنها انجام شده است،لازم است جهت تحویل گرفتن غرفه در روز شنبه 10 مرداد ماه از ساعت 9 صبح الی 12 به محل برگزاری جشنواره واقع در محوطه باز تالار شهیدان نژاد فلاح مراجعه و با تحویل گرفتن غرفه امور مربوط به غرفه آرایی را انجام دهند.

مهدی عسگری در ادامه افزود: دستگاه های فرهنگی،، ناشرین و مسئولین شهرستان، مطبوعات و خبرگزاریها مستقر در کرج ،انجمن خوشنویسان و هنرهای تجسمی در این جشنواره حضور فعال دارند که در روزهای گذشته پس از فراخوان دبیرخانه جشنواره ،ثبت نام و تعیین غرفه صورت گرفته و هم اکنون پروسه انجام امور اداری آنان جهت تعیین غرفه و دریافت فرم های مربوطه طی روزهای 7 و 8 مرداد ماه از ساعت 9 صبح الی 13 در اداره فرهنگ و ارشاد در دست اقدام است.

دبیر جشنواره ایران کوچک در پایان تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره ایران کوچک،از دو ماه گذشته در اداره ارشاد فعال شده است و طی این مدت جلسات تخصصی و مشترک زیادی را با گروه های شرکت کننده در جشنواره و همچنین دستگاه های فرهنگی فعال در شهرستان داشته ایم و با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری جشنواره در هفته آینده از شهروندان فهیم کرج دعوت می کنیم تا با حضور خود در اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک باعث دلگرمی خادمان خود در اداره ارشاد و تشویق هر چه بیشتر فعالان عرصه های مختلف فرهنگ و هنر شهرستان کرج شوند.

شایان ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز در محوطه باز تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

                                    کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 88 مرداد 7::: ساعت 10:38 عصر

محبت دوستان ()محبت


نمایش تصویر در وضیعت عادی

 

 

برگزاری اولین جشنواره رسانه دیجیتال در کرج

 

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج با همکاری موسسه آوای حکمت ، حوزه هنری کرج ،معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرج با هدف گسترش ابعاد فرهنگی و علمی رسانه های نوین در سطرح شهرستان کرج اولین جشنواره رسانه های دیجیتال را در کرج برگزار می کند .

 به گزارش پایگاه خبری افرا،مهدی عسگری سرپرست مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت :این جشنواره با حضور شرکتهای نرم افزاری،سخت افزاری، کتابخانه الکترونیکی ایران برگزار می شود و در این نمایشگاه شرکت کنندگان توانمندیهای خود را به اجرا می گذارند.

دبیر اجرایی این جشنواره نیز خاطر نشان کرد : این نمایشگاه در بخش نرم افزار در زمینه های نرم افزارهای آموزشی،کاربردی در رایانه، فروش اینترنت ،ارائه سایتهای اینترنتی ، نرم افزارهای مذهبی، ادبی و در بخش سخت افزار نیز در زمینه های سخت افزار رایانه ای و لپ تاپ ، گوشی تلفن همراه و... برپا شده است .

شایان ذکر است این جشنواره از اول تا هشتم مرداد ماه جاری از ساعت 16 الی 22 در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج دایر است .

                                        

                          

                                                                     روابط عمومی

                                                                                                       مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 مرداد 3::: ساعت 10:13 صبح

محبت دوستان ()محبت


 

اجرای برنامه زنده گروه های موسیقی در جشنواره ایران کوچک

 

اجرای برنامه 3 گروه موسیقی تا کنون قطعی شده و هماهنگی های لازم جهت تکمیل برنامه های شبانه هنری در جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک در دست اقدام است.

باقر قربانی دبیر ستاد برگزاری اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک ضمن اعلام این مطلب افزود : گروه موسیقی هشت بهشت به سرپرستی مهدی طالبی در اولین شب افتتاحیه جشنواره مورخه 12 مرداد ماه،گروه موسیقی فرهنگ شهر سایه به سرپرستی روستا در دومین شب جشنواره در 13 مرداد و گروه دف نوازان به سرپرستی شهاب قاسمی در چهارمین شب جشنواره در 15 مرداد از ساعت 21 الی 23 به اجرای برنامه زنده می پردازند.

قربانی در ادامه افزود: ستاد برگزاری جشنواره در نظر دارد تا با اجرای برنامه های شاد و هنری از قبیل اجرای موسیقی زنده،تئاتر خیابانی، اکران فیلمهای 100 ثانیه ای،برگزاری  ایستگاه های نقاشی و برنامه های متنوع دیگر در غرفه کودک و نوجوان اقدام کند.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری جشنواره ایران کوچک در پایان هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد فرصتی مناسب برای جامعه فرهنگ و هنر کرج دانست و تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره ایجاد فرصتهای برابر برای هنرمندان کرجی،در فضایی فرهنگی و هنری، به دور از هرگونه پیش داوری و بصورت غیر رقابتی می باشد تا هنرمندان با استفاده از این موقعیت به تبادل نظر و ارتباط با مخاطبان بپردازند.

                                             

                                            کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 88 تیر 29::: ساعت 7:33 عصر

محبت دوستان ()محبت


آخرین مهلت نام نویسی در جشنواره ایران کوچک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج از آخرین مهلت نام نویسی دریافت غرفه درجشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک خبر داد.

مهدی عسگری با اعلام این مطلب افزود: بر اساس فراخوان دبیرخانه جشنواره ایران کوچک آخرین مهلت نام نویسی غرفه در بخشهای نمایشگاه مطبوعات،نمایشگاه کتاب، ناشرین و مولفین شهرستان، نمایشگاه هنری و دستگاه های فرهنگی از 21 الی 28 تیر ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال فراوان گروه های مختلف و تکمیل بیشتر ظرفیتها این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: با تلاشهای صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان اکنون شاهد جنب و جوش فعالان این حوزه در بخش های مختلف هستیم ، رشد چشمگیر فعالیت کمی و کیفی در بخش هنرهای تجسمی،خوشنویسی، موسیقی، تئاتر، ناشرین و مولفان، مطبوعات و خبرگزاریها واستقبال بی نظیر آنها از برگزاری جشنواره ایران کوچک در روزهای اخیر باعث دلگرمی بیشتر دست اندرکاران خواهد شد.

شایان ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز درمحوطه باز تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

 

  

       کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 تیر 27::: ساعت 8:9 صبح

محبت دوستان ()محبت


اولین جشنواره رسانه های دیجیتال در کرج برگزار می شود

 

موسسه فرهنگی آوای حکمت با همکاری مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج جهت آشنایی بیشتر قشر فرهیخته ی غرب استان تهران با دستاوردهای داخلی در زمینه فناوری اطلاعات،اولین جشنواره رسانه های دیجیتال را در کرج برگزار می کند.

دبیر اجرایی این جشنواره ضمن دعوت از مؤسسات، نهادها و شرکتهای داخلی فعال خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در بخش نرم افزار در زمینه های نرم افزارهای آموزشی، کاربردی در رایانه، علمی، فروش اینترنت ADSL  ، ارائه سایت های اینترنتی، نرم افزارهای مذهبی، ادبی و در بخش سخت افزار نیز در زمینه های سخت افزار رایانه ای و لپ تاپ ،گوشی تلفن همراه و... برپا می شود.

شایان ذکر است این جشنواره از اول تا هشتم مرداد ماه جاری در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 2228381-0261 از ساعت 8:30 الی 17:30 بادبیر اجرایی این نمایشگاه تماس حاصل فرمایند.

 

                                     روابط عمومی

                                                 مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 88 تیر 24::: ساعت 9:37 صبح

محبت دوستان ()محبت


   

اعضای ستاد برگزاری جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک معرفی شدند

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کرج و دبیر جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک طی حکمی اعضاء و مسئولان کمیته های ستاد برگزاری جشنواره را منصوب کرد.

بنابراین گزارش، مهدی عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج؛ طی احکام جداگانه‌ای آقایان باقر قربانی را به عنوان دبیر اجرایی ستاد برگزاری جشنواره، محمد طاهری به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و مطبوعات، حمیدرضا رضایی به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی، اسماعیل آجرلو مسئول کمیته هنری و سرکار خانم زهره بهرامزاد مسئول کمیته پشتیبانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک منصوب کرد.

شایان ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز در محوطه باز تالار نژادفلاح برگزار خواهد شد.

 

                               کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 تیر 23::: ساعت 4:37 عصر

محبت دوستان ()محبت


                          فراخوان دبیرخانه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 

دبیر خانه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک با صدور اطلاعیه ای از هنرمندان، ادارات و رسانه‌های جمعی کرج دعوت کرد تا از طریق دریافت فرم فراخوان نسبت به حضور فعال در این جشنواره مبادرت ورزند.

باقر قربانی دبیر اجرایی ستاد برگزاری اولین جشنواره فرهنگی  هنری ایران کوچک ضمن دعوت از هنرمندان مطرح این شهرستان افزود: دعوت از هنرمندان مطرح کرج درحوزه‌های مختلف خصوصاً هنرهای تجسمی و خوشنویسی در روزهای اخیر صورت گرفته تا در اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک شاهد آثار این عزیزان باشیم.

وی در ادامه افزود: جشنواره فرهنگی  هنری ایران کوچک از چند بخش ویژه تشکیل شده است، برگزاری نمایشگاه مطبوعات و همچنین آثار مولفین و ناشرین شهرستان به همراه اجرای برنامه های هنری شامل موسیقی، نمایش و اکران فیلمهای 100 ثانیه ای ، تئاترخیابانی و... از برنامه های در دست اقدام است.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک در ادامه خاطر نشان ساخت: کلیه ادارات و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان کرج جهت به نمایش گذاشتن عملکرد خود در این حوزه می توانند در مهلت مقرر که از طریق دعوتنامه ارسال شده است نسبت به ثبت نام و دریافت غرفه اقدام نمایند.

قربانی در پایان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته اعطای غرفه به دستگاه‌های فرهنگی و رسانه های گروهی به صورت رایگان می باشد. 

لازم به ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز در محوطه باز تالار نژادفلاح برگزار خواهد شد.

 

 

                                          کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

                                                                             

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 88 تیر 21::: ساعت 3:14 عصر

محبت دوستان ()محبت


آغاز ثبت نام دریافت غرفه در نمایشگاه مطبوعات کرج

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کرج از آغاز ثبت نام دریافت غرفه نمایشگاه مطبوعات در" اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک" خبر داد.

مهدی عسگری ضمن اعلام این مطلب افزود: نشریات، خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی این شهرستان از 21 تیر تا 28 تیر فرصت دارند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج نسبت به تعیین فضای مورد نیاز غرفه خود اقدام کنند.

عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در ادامه افزود: با توجه به اینکه امسال نمایشگاه مطبوعات در قالب اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک در محوطه باز تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می شود، فضای خوبی را برای واگذاری غرفه به رسانه ای جمعی در اختیار داریم و می توانیم فضای مناسب و مورد نیاز آنها را درحد امکان در اختیارشان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اولویت واگذاری غرفه بر اساس تاریخ ثبت نام و تحویل مدارک است که دعوتنامه هایی به همین منظور برای دفاتر سرپرستی نشریات سراسری، محلی، خبرگزاریها و پایگاه‌های اطلاع رسانی ارسال شده است تا مدیران و سرپرستان رسانه های جمعی در اولین فرصت نسبت به ثبت نام و دریافت غرفه اقدام کنند.

مهدی عسگری در پایان با اشاره به اینکه ثبت نام دریافت غرفه در نمایشگاه مطبوعات برای رسانه های جمعی شهرستان رایگان می باشد خاطر نشان ساخت:  دبیرخانه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک برای ثبت نام از رسانه های گروهی هیچگونه وجهی دریافت نخواهد کرد و ثبت نام رایگان است لذا از رسانه ها درخواست می شود تا در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شایان ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز در محوطه باز تالار نژادفلاح برگزار خواهد شد.

 

                                      کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

                                                                           



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 88 تیر 21::: ساعت 3:3 عصر

محبت دوستان ()محبت


مهدی عسگری رئیس اداره ارشاد کرج:

 نمایشگاه مطبوعات، بخش ویژه جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کرج از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای این شهرستان در بخش ویژه جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک خبر داد.

مهدی عسگری در ادامه با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه مطبوعات در شهرستان کرج خاطر نشان ساخت: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاه‌های اطلاع رسانی محل مناسبی برای تبادل اطلاعات رسانه ای خبرنگاران و مخاطبان آنها است.

وی افزود: هم اکنون مطبوعات دارای کارکرد متمایز و ارزنده ای در سطح جامعه هستند و باید نسبت به جایگاه آنها توجه کافی صورت پذیرد و ما در این راستا سعی داریم با برگزاری نمایشگاه مطبوعات در بخش ویژه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک و بسترسازی مناسب جهت ارایه توانمندیهای رسانه ها به ارتقاء جایگاه آنها در شهرستان کمک کنیم.

مهدی عسگری در ادامه خاطر نشان ساخت: شرکت فعال مطبوعات در این نمایشگاه می تواند باعث افزایش روند کیفی نشریات شود چرا که مسئولان رسانه ها در می یابند که فعالیتهای آنها از سوی مسئولان و شهروندان مورد توجه خاص می باشد.

رئیس اداره ارشاد کرج در پایان تصریح کرد: ممکن است شناخت کافی از سوی افکار عمومی نسبت به برخی مطبوعات وجود نداشته باشد که این جشنواره پل تعاملی مطلوبی در راستای بازشناسی کارکرد این رسانه ها تلقی می شود.

 

                                 کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 تیر 20::: ساعت 1:55 عصر

محبت دوستان ()محبت


<      1   2   3      >

افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .