سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                          فراخوان دبیرخانه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 

دبیر خانه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک با صدور اطلاعیه ای از هنرمندان، ادارات و رسانه‌های جمعی کرج دعوت کرد تا از طریق دریافت فرم فراخوان نسبت به حضور فعال در این جشنواره مبادرت ورزند.

باقر قربانی دبیر اجرایی ستاد برگزاری اولین جشنواره فرهنگی  هنری ایران کوچک ضمن دعوت از هنرمندان مطرح این شهرستان افزود: دعوت از هنرمندان مطرح کرج درحوزه‌های مختلف خصوصاً هنرهای تجسمی و خوشنویسی در روزهای اخیر صورت گرفته تا در اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک شاهد آثار این عزیزان باشیم.

وی در ادامه افزود: جشنواره فرهنگی  هنری ایران کوچک از چند بخش ویژه تشکیل شده است، برگزاری نمایشگاه مطبوعات و همچنین آثار مولفین و ناشرین شهرستان به همراه اجرای برنامه های هنری شامل موسیقی، نمایش و اکران فیلمهای 100 ثانیه ای ، تئاترخیابانی و... از برنامه های در دست اقدام است.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک در ادامه خاطر نشان ساخت: کلیه ادارات و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان کرج جهت به نمایش گذاشتن عملکرد خود در این حوزه می توانند در مهلت مقرر که از طریق دعوتنامه ارسال شده است نسبت به ثبت نام و دریافت غرفه اقدام نمایند.

قربانی در پایان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته اعطای غرفه به دستگاه‌های فرهنگی و رسانه های گروهی به صورت رایگان می باشد. 

لازم به ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز در محوطه باز تالار نژادفلاح برگزار خواهد شد.

 

 

                                          کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

                                                                             

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 88 تیر 21::: ساعت 3:14 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .