سفارش تبلیغ
صبا ویژن



آغاز ثبت نام دریافت غرفه در نمایشگاه مطبوعات کرج

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کرج از آغاز ثبت نام دریافت غرفه نمایشگاه مطبوعات در" اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک" خبر داد.

مهدی عسگری ضمن اعلام این مطلب افزود: نشریات، خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی این شهرستان از 21 تیر تا 28 تیر فرصت دارند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج نسبت به تعیین فضای مورد نیاز غرفه خود اقدام کنند.

عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در ادامه افزود: با توجه به اینکه امسال نمایشگاه مطبوعات در قالب اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک در محوطه باز تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می شود، فضای خوبی را برای واگذاری غرفه به رسانه ای جمعی در اختیار داریم و می توانیم فضای مناسب و مورد نیاز آنها را درحد امکان در اختیارشان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اولویت واگذاری غرفه بر اساس تاریخ ثبت نام و تحویل مدارک است که دعوتنامه هایی به همین منظور برای دفاتر سرپرستی نشریات سراسری، محلی، خبرگزاریها و پایگاه‌های اطلاع رسانی ارسال شده است تا مدیران و سرپرستان رسانه های جمعی در اولین فرصت نسبت به ثبت نام و دریافت غرفه اقدام کنند.

مهدی عسگری در پایان با اشاره به اینکه ثبت نام دریافت غرفه در نمایشگاه مطبوعات برای رسانه های جمعی شهرستان رایگان می باشد خاطر نشان ساخت:  دبیرخانه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک برای ثبت نام از رسانه های گروهی هیچگونه وجهی دریافت نخواهد کرد و ثبت نام رایگان است لذا از رسانه ها درخواست می شود تا در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شایان ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز در محوطه باز تالار نژادفلاح برگزار خواهد شد.

 

                                      کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

                                                                           



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 88 تیر 21::: ساعت 3:3 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .