سفارش تبلیغ
صبا ویژن



  

رئیس اداره ارشاد کرج خبر داد:

اعلام زمان واگذاری غرفه های جشنواره ایران کوچک

 

زمان واگذاری غرفه های اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک اعلام شد.

بنا بر گزارش کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک ، مهدی عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج و دبیر جشنواره طی خبری اعلام کرد: کلیه ثبت نام شدگان قطعی که از سوی دبیرخانه جشنواره امور اداری آنها انجام شده است،لازم است جهت تحویل گرفتن غرفه در روز شنبه 10 مرداد ماه از ساعت 9 صبح الی 12 به محل برگزاری جشنواره واقع در محوطه باز تالار شهیدان نژاد فلاح مراجعه و با تحویل گرفتن غرفه امور مربوط به غرفه آرایی را انجام دهند.

مهدی عسگری در ادامه افزود: دستگاه های فرهنگی،، ناشرین و مسئولین شهرستان، مطبوعات و خبرگزاریها مستقر در کرج ،انجمن خوشنویسان و هنرهای تجسمی در این جشنواره حضور فعال دارند که در روزهای گذشته پس از فراخوان دبیرخانه جشنواره ،ثبت نام و تعیین غرفه صورت گرفته و هم اکنون پروسه انجام امور اداری آنان جهت تعیین غرفه و دریافت فرم های مربوطه طی روزهای 7 و 8 مرداد ماه از ساعت 9 صبح الی 13 در اداره فرهنگ و ارشاد در دست اقدام است.

دبیر جشنواره ایران کوچک در پایان تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره ایران کوچک،از دو ماه گذشته در اداره ارشاد فعال شده است و طی این مدت جلسات تخصصی و مشترک زیادی را با گروه های شرکت کننده در جشنواره و همچنین دستگاه های فرهنگی فعال در شهرستان داشته ایم و با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری جشنواره در هفته آینده از شهروندان فهیم کرج دعوت می کنیم تا با حضور خود در اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک باعث دلگرمی خادمان خود در اداره ارشاد و تشویق هر چه بیشتر فعالان عرصه های مختلف فرهنگ و هنر شهرستان کرج شوند.

شایان ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز در محوطه باز تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

                                    کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 88 مرداد 7::: ساعت 10:38 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .