سفارش تبلیغ
صبا ویژن



مهدی عسگری رئیس اداره ارشاد کرج:

 نمایشگاه مطبوعات، بخش ویژه جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کرج از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای این شهرستان در بخش ویژه جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک خبر داد.

مهدی عسگری در ادامه با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه مطبوعات در شهرستان کرج خاطر نشان ساخت: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاه‌های اطلاع رسانی محل مناسبی برای تبادل اطلاعات رسانه ای خبرنگاران و مخاطبان آنها است.

وی افزود: هم اکنون مطبوعات دارای کارکرد متمایز و ارزنده ای در سطح جامعه هستند و باید نسبت به جایگاه آنها توجه کافی صورت پذیرد و ما در این راستا سعی داریم با برگزاری نمایشگاه مطبوعات در بخش ویژه اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک و بسترسازی مناسب جهت ارایه توانمندیهای رسانه ها به ارتقاء جایگاه آنها در شهرستان کمک کنیم.

مهدی عسگری در ادامه خاطر نشان ساخت: شرکت فعال مطبوعات در این نمایشگاه می تواند باعث افزایش روند کیفی نشریات شود چرا که مسئولان رسانه ها در می یابند که فعالیتهای آنها از سوی مسئولان و شهروندان مورد توجه خاص می باشد.

رئیس اداره ارشاد کرج در پایان تصریح کرد: ممکن است شناخت کافی از سوی افکار عمومی نسبت به برخی مطبوعات وجود نداشته باشد که این جشنواره پل تعاملی مطلوبی در راستای بازشناسی کارکرد این رسانه ها تلقی می شود.

 

                                 کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 تیر 20::: ساعت 1:55 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .