سفارش تبلیغ
صبا ویژن



 

اجرای برنامه زنده گروه های موسیقی در جشنواره ایران کوچک

 

اجرای برنامه 3 گروه موسیقی تا کنون قطعی شده و هماهنگی های لازم جهت تکمیل برنامه های شبانه هنری در جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک در دست اقدام است.

باقر قربانی دبیر ستاد برگزاری اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک ضمن اعلام این مطلب افزود : گروه موسیقی هشت بهشت به سرپرستی مهدی طالبی در اولین شب افتتاحیه جشنواره مورخه 12 مرداد ماه،گروه موسیقی فرهنگ شهر سایه به سرپرستی روستا در دومین شب جشنواره در 13 مرداد و گروه دف نوازان به سرپرستی شهاب قاسمی در چهارمین شب جشنواره در 15 مرداد از ساعت 21 الی 23 به اجرای برنامه زنده می پردازند.

قربانی در ادامه افزود: ستاد برگزاری جشنواره در نظر دارد تا با اجرای برنامه های شاد و هنری از قبیل اجرای موسیقی زنده،تئاتر خیابانی، اکران فیلمهای 100 ثانیه ای،برگزاری  ایستگاه های نقاشی و برنامه های متنوع دیگر در غرفه کودک و نوجوان اقدام کند.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری جشنواره ایران کوچک در پایان هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد فرصتی مناسب برای جامعه فرهنگ و هنر کرج دانست و تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره ایجاد فرصتهای برابر برای هنرمندان کرجی،در فضایی فرهنگی و هنری، به دور از هرگونه پیش داوری و بصورت غیر رقابتی می باشد تا هنرمندان با استفاده از این موقعیت به تبادل نظر و ارتباط با مخاطبان بپردازند.

                                             

                                            کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 88 تیر 29::: ساعت 7:33 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .