سفارش تبلیغ
صبا ویژن



الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لایخشون احد الا الله

بدون شک تبلیغ دین و هدایت مردم و تربیت دینی آحاد جامعه، انجام رسالت الهی و مسئولیت جانشینی پیامبران است.

بیست و هفتمین سالگرد صدور فرمان حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را به یکایک ملت ایران و به ویژه به مبلغان و مجموعه بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی تبریک گفته و امید آن می‌رود که این سالروز خجسته نوید دهنده افق‌هایی روشن در عرصه اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی برای جامعه باشد.

اهمیت هدایت صحیح و مؤثّر مردم و تبلیغ دین به گونه‌ای است که خداوند متعال برای انجام آن، بهترین بندگان خود، یعنی پیامبران و سفیران الهی و اولیاء را در هر عصر و زمان، با ویژگی خاصّ خود انتخاب و علاوه بر آن، شیوه‌ها و اصول تبلیغ و محتوا و پیام آن را نیز به آنان تعلیم داده است.

تأثیر تبلیغات بر احدی پوشیده نیست و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)، سلاح تبلیغات برنده‌تر از سلاح جنگ است و به تعبیر مقام معظم رهبری، «مگر همین تبلیغات نبود که مردم مسلمان می‌گفتند علی(ع) نماز نمی‌خواند،مگر همین تبلیغات نبود که مردم مسلمان را برای کشتن پسر پیامبر(ع) جمع کرد، هیچ­کس گمان نکند که مسئله­گویی و جلسات گوناگون روحانیون امروز کم­تر از دیروز است.   

 

 تبلیغات اسلامی با روش‌های تبلیغات غربی که هدفش صرفا تحت تاثیر قرار دادن مخاطب است، تفاوت جوهری دارد، زیرا در تبلیغات اسلامی، اخلاص، تقرب الهی و نیت صادقانه از اصول اجتناب ناپذیر و ضروری تبلیغ است اخلاق و رفتار صالح در راس شیوه های تبلیغ دینی است.

 

                                                                                      روابط عمومی

                                                                                                 مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 تیر 2::: ساعت 10:18 صبح

محبت دوستان ()محبت


<      1   2      

افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .