سفارش تبلیغ
صبا ویژن



بسم الله الرحمن الرحیم

 

«مسلمانان، روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سردهند. هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فراخواهد گرفت.»

                                                      امام خمینی (ره)

 

روز قدس که با ندای آسمانی رهبر کبیر و دوراندیش انقلاب (ره) بر صفحه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نقش بست، فریاد دادخواهی مستضعفان بر مستکبران عالم است که پست­ترین شکل استکبار را در دولت غاصب و نامشروع صهیونیستی رقم زده­اند و پژواک این ندای الهی در سرتاسر جهان بویژه در میان مسلمانان چنان طنین افکند که پس از سی سال همچنان صهیونیست­های خونخوار و حامیان ستمکارشان را از خروش مسلمانان به هراس و واهمه می­اندازد.

امروز قدس عزیز محور هویت اسلامی و اتحاد مسلمانانی است که سال­هاست با مکر و توطئه ستمگران و گردن­کشان عالم و خیانت منافقان و فریبکاران داخلی از محور ریسمان الهی پراکنده شده­اند و امید آن می­رود که به یمن آزادی­خواهی و مبارزه با ظلم و تجاوزگری دژخیمان اسرائیلی، به یکدلی و همگامی با یکدیگر رهنمون گردند.

روز قدس، روز حضور سربازان اسلام از مرد و زن و از کودک تا کهنسال در پاسداری از ارزش­های دینی و آرمان­های والای انسانی، روز تجلی انسجام و همبستگی جهان اسلام از هر مذهب و رنگ و زبان و فرهنگ، روز دفاع از قبله اول مسلمین و روز اعلام برائت و انزجار از رژیم  سفاک و اشغالگر اسرائیل و حامیان تروریست و جنایتکار آن است که آخرین تلاش­های مذبوحانه خود را به خرج می­دهند تا از باتلاقی که با ظلم و فساد خویش ساخته­اند رهایی یابند، ولی بیش از پیش به کام ناکامی فرو می­روند.

روز قدس امسال در حالی که حضور چهل ملیونی مردم شریف در انتخابات ریاست جمهوری افتخار دیگری را برای ایران اسلامی آفرید و دشمنان را به فکر انتقام­گیری از نظام جمهوری اسلامی و این ملت قهرمان انداخت و از سویی دیگر، دخالت­های مستقیم دشمنان در امور لبنان و تنگ­تر نمودن محاصره غزه مکر دیگر آنان برای تضعیف جبهه ضد اشغالگری و دفاع از فلسطین است، مردم هوشیار و آگاه ایران اسلامی یک بار دیگر شکوه وحدت و همگرایی خود را با هر گرایش سیاسی و هر مذهب اسلامی و هر آیین الهی به نمایش خواهند گذاشت و راهپیمایی این روز را به افتخاری دیگر در وفاق و همبستگی ملی مبدل خواهند نمود.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرج ضمن پاسداشت فرمان امام خمینی (ره) و تجدید عهد با آن عزیز سفر کرده و حمایت از مواضع قاطع و آزادمنشانه رهبر معظم انقلاب و مسؤولان انقلابی نظام بویژه رئیس جمهور محترم در خصوص فلسطین، در کنار آحاد مردم فهیم و نجیب ایران اسلامی که برای حضور گسترده و حداکثری در راهپیمایی باشکوه روز قدس نیازی به سفارش و یادآوری ندارند و پیشتاز میدان حق طلبی و ظلم ستیزی­اند، بر گام­های خدایی راهپیمایان روزه دار بوسه می­زند و قطره­ای در میان دریای خروشان آنان خواهد بود.

 

                                                                                 دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرج

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 88 شهریور 26::: ساعت 12:11 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .