سفارش تبلیغ
صبا ویژن



 

 

 

دومین جشنواره شعر دفاع مقدس در غرب استان تهران

 

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس غرب استان تهران، معاونت فرهنگی،اجتماعی شهرداری کرج،حوزه هنری استان تهران مرکز کرج، سپاه ناحیه کرج و رادیو البرز دومین جشنواره شعر دفاع مقدس را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبر افرا،این جشنواره با نام سپیدارهای سرخ در 3 حوزه ویک بخش جنبی و یک بخش ویژه شامل حوزه شعر دفاع مقدس، حوزه شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین و مفاهیم عاشورایی و حوزه شعر مقاومت فلسطین و لبنان برگزار خواهد شد.در بخش جنبی نیز شعر دفاع مقدس با گویش کرجی و گویش های متداول در غرب استان تهران برگزار می شود.و در بخش ویژه، شعر کودک و نوجوان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و به برندگان هر بخش جوایز نفیسی همراه با لوح تقدیر و تندیس یادبود جشنواره اهداء می شود و آثار ارائه شده در قالب کتاب به چاپ می رسد.

شایان ذکر است هر شاعر می تواند 3 اثر خود را به صورت لوح فشرده از طریق پست الکترونیک به آدرسinfo@sajed-alborz.com   ارسال کند. آخرین مهلت آثار تا 30 شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

کلیه علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های 4605700-0261 و 4609590 تماس حاصل و با به سایت www.sajed.alborz.com   مراجعه نمایند.

 

  

                                                                    روابط عمومی

                           مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 88 شهریور 15::: ساعت 2:34 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .