سفارش تبلیغ
صبا ویژن



مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج:

تعدد چهره های فرهنگی در کرج

 

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در نشست خبری با خبرنگاران افزود سهم کرج از آنتن رسانه ای کرج بسیار محدود است و متاسفانه انعکاس ناهنجاریها یک تصویر کاریکاتوری و نادرست برای این شهرستان خلق کرده است اما این در حالیست که آثار فرهنگی و هنری و چهره های ماندگار کرج از بسیاری از استانهای کشور بیشتر است وی ادامه داد : کرج همیشه از زوایه ناهنجاریها به مردم نشان داده شده،اما برپایی جشنواره ایران کوچک یک رویداد فرهنگی ویژه فرصتی مناسب است تا این منطقه از پنجره فرهنگی و هنری دیده شود چرا که اکنون سرانه تولیدات فرهنگی کرج فراوان است وی خاطر نشان کرد: جشنواره ایران کوچک در کرج فقط بخشی از توانمندیهای فرهنگی، هنری کرج را به نمایش گذاشته و تنوع و تکثر آثار و هنرمندان در این شهرستان بسیار چشمگیر تر است .

عسگری خاطر نشان ساخت : در بخش ایجاد هویت شهری مهمترین مؤلفه ایجاد احساس تعلق به محل زندگی است و یکی از روشهای تقویت احساس علاقه به شهر توجه به مؤلفه های مثبت و بویژه توجه به قابلیتهای فرهنگی، هنری است وی یادآور شد هرچند کرج فضای نمایشگاهی ندارد اما تمام تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است تا با برگزاری نمایشگاههای فرهنگی، هنری با مشارکت بخش خصوصی چهره فرهنگی و هنری کرج را بیش از پیش نمایان سازد.عسگری اظهار داشت استان شدن کرج رنگ واقعیت به خود گرفته است و امید می رود با استان شدن کرج و تشکیل خانه مطبوعات شاهد تحولی در ارائه وانعکاس اخبار فرهنگی و هنری کرج در صدا و سیما و دیگر رسانه های سراسری باشیم.

 

                                                   کمیته اطلاع رسانی جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 88 مرداد 21::: ساعت 3:13 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .