سفارش تبلیغ
صبا ویژن



سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران:

جشنواره پیامی فرهنگی برای مسئولین شهری بود

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، طی نشستی خبری در جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک ضمن اشاره به فضاسازی فرهنگی،در این جشنواره گفت: این جشنواره پیامی فرهنگی برای مسئولان شهری است تا با برنامه ریزیهای لازم جهت توسعه فرهنگ و هنر بتوانند گامهای اساسی در این زمینه بردارند و چنین طرحهایی در برنامه های اصلی فرهنگی جای گیرد.

به گزارش پایگاه خبری افرا، حسینی رسالت خبرنگاران را پلی میان مردم و مسئولین دانست و افزود: شیوه اطلاع رسانی و رساندن خبر از منبع تا بهره برداری بسیار مهم در خور توجه است و در افکاری که درجامعه ایجاد می شود نقش بسزایی را ایفا می کند.

وی نمایشگاه مطبوعات را مهم ترین رویداد فرهنگی شهرستان برشمرد و خاطر نشان کرد: امید است با فضا سازی مناسب در آینده در شرایط مطلوبتری چنین جشنواره هایی برپا شود.

وی ضمن تشکر از پرسنل تلاش گر مدیریت کرج  تاکید کرد : برگزاری چنین جشنواره ای درسطح استان بی نظیر بوده است و شایسته است در سایرشهرستان ها نیز این حرکت الگو برداری شود.

 

 

                                               روابط عمومی

                              مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 مرداد 20::: ساعت 3:43 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .