سفارش تبلیغ
صبا ویژن



ارایه هویت مستقل به خبرگزاریهای کرج ضروری است

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی کرج از نقش ویژه خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی در جشنواره ایران کوچک خبر داد.

مهدی عسگری با اعلام این مطلب افزود: ارایه هویت مستقل به خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی مجاز یکی از مهمترین ویژگیهای اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک است.

وی در ادامه افزود: امروزه شناخت از ظرفیتهای روزنامه نگاری و بهره گیری از تواناییهای فناوری نوین در دنیای مجازی، جایگاه این رسانه ها را متمایز نموده است چرا که این دسته از رسانه ها نیز توانسته اند نقش قابل توجهی در تولید و ارایه اخبار و اطلاعات ایفا کنند.

دبیر اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک حضور دفاتر خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی در این جشنواره را مثبت ارزیابی نموده و خاطر نشان ساخت: نمایشگاه مطبوعات محل مناسبی برای تبادل اطلاعات رسانه ای خبرنگاران حاضر در این برنامه فرهنگی است و قرار گیری مناسب رسانه های مکتوب و مجازی در کنار یکدیگر می تواند در جذب بیشتر مخاطبان و در نهایت بازشناسی کارکرد رسانه ها در کلانشهر کرج مثمر ثمر باشد.

مهدی عسگری در پایان تصریح کرد: در همین راستا ستاد برگزاری جشنواره ضمن مکان یابی مناسب نسبت به فراهم نمودن اینترنت پرسرعت جهت غرفه خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی در جشنواره ایران کوچک اقدام نموده است.

شایان ذکر است اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک از 12 الی 16 مرداد به مدت 5 روز در محوطه باز تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.

 

 

کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 88 مرداد 8::: ساعت 4:26 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .