سفارش تبلیغ
صبا ویژن



 

رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد کرج خبر داد:

برگزاری"جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک" در کرج

برگزاری« جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک» یک رویداد ویژه فرهنگی است که می تواند به پدیده ای تاثیرگذار در غرب استان تهران تبدیل شود.

مهدی عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج ضمن اعلام این مطلب افزود: برای نمایش توانمندیهای عرصه فرهنگ و هنر کرج هر گامی، هر چند کوچک که در راه اعتلای فرهنگ این منطقه برداشته شود، ارزشمند به شمار رفته و استعدادهایی که تاکنون مجال بروز نداشته اند در فضایی دوستانه و مملو از نشاط و تحرک به ارتباط سازنده با شهروندان خواهند پرداخت.

عسگری در ادامه  هدف از برگزاری جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک را ارتقا،جهت گیری، ارزیابی و تشویق فعالان حوزه فرهنگی کرج قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: شناسایی توانمندیها و جلب مشارکت بخش خصوصی، حضور سرمایه گذاران جهت توسعه دامنه فرهنگی، هنری و بسترسازی مناسب جهت فعالیت ناشرین و مولفین کرجی و ترغیب جوانان به آشنایی با فعالیت انجمن ها و موسسات فرهنگی، هنری شهرستان و همچنین ارزیابی شهروندان از گزارش عملکرد سازمانها و دستگاه های فرهنگی فعال از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کرج در ادامه افزود: اهتمام اداره ارشاد به برگزاری نمایشگاه مطبوعات و همچنین مشارکت فعالتر نشریات و خبرگزاریهای محلی در  بخش ویژه مطبوعات در این جشنواره به ایجاد محیطی مناسب برای تبادل اطلاعات بین رسانه های جمعی و مخاطبان آنها منجر خواهد شد.

مهدی عسگری در پایان تصریح کرد: نمایشگاه فرهنگ و هنر ایران کوچک در بخشهای مطبوعات و خبرگزاریها، ناشرین و مولفین کرجی، انجمن ها و موسسات فعال فرهنگی و هنری، روابط عمومی های سازمانها و دستگاه های فرهنگی به مدت 5 روز از دوازدهم تا شانزدهم مرداد همزمان با نیمه شعبان و روز خبرنگار در محوطه باز تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.

                                کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 تیر 20::: ساعت 1:43 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .