سفارش تبلیغ
صبا ویژن



اولین جشنواره فرهنگی،هنری ایران کوچک برگزار می شود

 

مهدی عسگری سرپرست مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در جلسه ای که در محل دفتر این مدیریت برگزار گردید در جمع خبرگزاریها و نشریات سراسری و محلی غرب استان تهران اظهار داشت: "اولین جشنواره فرهنگ و هنر ایران کوچک " از 12 مرداد همزمان با میلاد حضرت علی اکبر ( روز جوان ) تا 16 مرداد مصادف با نیمه شعبان در محل محوطه باز تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

وی افزود این جشنواره بخش های متنوع از جمله بخش ویژه مطبوعات، ناشرین و مؤلفین کرجی، انجمن ها و مؤسسات فعال فرهنگی، هنری ادارات و دستگاه های فرهنگی برپا خواهد شد.

عسگری هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه کارنامه فرهنگی،هنری شهرستان در طول سال گذشته، ارزیابی عملکرد دستگاه­های فرهنگی،معرفی استعدادها و نخبگان فرهنگی،هنری اعلام کرده وی افزود: با توجه به اینکه این جشنواره برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار می شود از همه فعالان فرهنگی، هنری رسانه ها و دستگاه­های دولتی جهت مشارکت در این برنامه دعوت به عمل می آید.

مهدی عسگری با بیان این که این جشنواره در سال اول به شکل غیر رقابتی برگزار خواهد شد گفت : درسالهای آتی می توان با تکمیل طرح،  این جشنواره را به نقطه عطفی در حوزه فرهنگ شهرستان تبدیل نموده همچنین حاشیه این جشنواره برنامه های متنوع هنری از جمله نمایش خیابانی، اجرای موسیقی، پخش فیلم کوتاه و... برگزار خواهد شد.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 88 تیر 14::: ساعت 5:29 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .