سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                   

                                          سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کرج معرفی شد


با صدور حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز علیرضا عسگری به عنوان سرپرست اداره شهر کرج انتصاب و معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با تفکیک اداره کل از اداره شهر کرج از این پس علیرضا عسگری بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کرج فعالیت خواهد کرد.
در این حکم آمده است: مغتنم دانستن فرصت ها و بهره گیری از ظرفیت های مادی و انسانی اداره،‌ حرکت در راستای هم دلی و صمیمیت در محیط کار،‌ انتقال تجربیات به همکاران و هماهنگی با امام جمعه محترم ،‌ اجرای دقیق و هوشمندانه قوانین و مقررات،‌ رعایت موازین اخلاقی اداری و انسجام صحیح و مطلوب وظایف و ماموریت های محوله از اولویت های مورد انتظار در دوره مسئولیت شماست.
گفتنی است علیرضا عسگری پیش از این در پست هایی چون مسئول اداری و مالی،‌ روابط عمومی،‌ کارشناس دفتر مدیریت راهبردی فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت کرده و دانش‌آموخته رشته روابط عمومی است.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آذر 7::: ساعت 3:13 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .