سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                عزیز اکبریان:

                                 استان البرز اشباع از هنرمند و محروم از کمترین امکانات است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه استان البرز از وجود هنرمندان اشباع اما از جهت امکانات با کمترین امکانات ممکن مواجه هستیم، سفر آینده رئیس جمهوری را که رویکردی فرهنگی خواهد داشت بسیار قابل توجه خواند.
عزیز اکبریان خانه مطبوعات، خانه هنرمندان و‌ انجمن موسیقی را از جمله بخش های فرهنگی این استان نوپا خواند که فاقد مکان می باشند.
وی به وجود بیش از 120 هزار دانشجو در این استان اشاره و خاطرنشان کرد:با وجود این میزان قشر دانشجو و فرهیخته در منطقه کتابخانه ای مناسب برای مطالعه همزمان 50 نفر در استان وجود ندارد.
اکبریان استان البرز را با توجه به محدودیت های موجود در این زمینه هم تراز با محدودیت های استانی چون سیستان و بلوچستان ارزیابی کرد.
این نماینده استان البرز ساخت چندین باب فرهنگسرا و کتابخانه را برای این استان ضروری ذکر کرد و یاد آور شد:امیدواریم این بحث از اولویت های ویژه دولت و ادار کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در سال آینده قرار گیرد.

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آذر 7::: ساعت 11:37 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .