سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                       

اسباب کشی اداره کل استان البرز به مجتمع فرهنگی هنری جوان


 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  از استقرار این اداره کل در ساختمان مجتمع فرهنگی هنری جوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ قادر آشنا گفت: طبق قانون ساخت و ساز ادارات دولتی غیر مجاز بوده و باید از امکانات موجود بهره برداری گردد.

آشنا با بیان این مطلب در خصوص اسباب کشی این اداره کل به ساختمان مجتمع فرهنگی هنری جوان افزود: تاسیس این اداره کل در بدو تصویب این استان نشانگر قابلیت های این حوزه برای فعالیت در سطح استان است.

این مسئول با اعلام اینکه ورود اداره کل به این مجتمع با هدف آغاز فعالیت های گسترده فرهنگی و هئری مسیری مناسب خواهد بود اظهار داشت: با تفکیک اداره کل از اداره شهرستان از این پس فعالیت های فرهنگی هنری کرج در اداره شهرستان صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: چارت سازمانی اداره کل از مدتی قبل به تصویب وزارتخانه رسیده و 60 پست استانی برای این مرکز در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: این تعداد خارج از فعالیت نیروهای خدماتی،‌ قراردادی و شرکتی این مجموعه است.

قادر آشنا حضور این اداره کل را مانع فعالیت های فرهنگی و هنری مجتمع ندانست و تاکید کرد: امکانات موجود در این مجموعه جهت رفاه حال هنرمندان و فرهنگ دوستان در

نظر گرفته شده است.

این مسئول وجود سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 350 نفر،‌ پلاتو نمایش جهت اجرای تئاتر و نگارخانه به منظور نمایش آثار تجسمی را از ویژگی های این مجتمع برشمرد.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 89 آذر 3::: ساعت 6:12 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .