سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                                         شهرت موجب دیرپایی نیست

                                                                            ***
سیروس صابر در مراسم تجلیلی که از وی بعمل آمد با بیان اینکه پیش از انقلاب در هیچ فیلمی با صحنه های نامتعارف حاضر نشده ام افزود: من در ابتدای راه مسیر خود را در هنر تعیین کرده و به همان سو حرکت کردم.
صابر با توصیه به جوانان در خصوص تعیین هدف از آغاز حرکت به سوی کار هنری تصریح کرد: جستجوی شهرت در این عرصه دیری نخواهد پایید.
وی خاطرنشان کرد: باید اجازه داد شهرت خود به سراغ افراد بیاید،‌ تنها در این صورت است که شهرت باعث مانایی و ماندگاری هنر و هنرمند می شود.
سیروس صابر که مدتی است با بیماری سرطان ریه دست به گریبان است سابقه بیماری خود را به سال 56 ذکر کرد و گفت: در آن سال به سرطان معده مبتلا شدم که با مقاومت و درمان هایی که صورت گرفت بهبودی حاصل شد و امروز سرطان به ریه ام نفوذ کرده است.
بازیگر فیلم مردان آنجلس ابراز امیدواری کرد: حداقل 20 سال دیگر با این بیماری خواهم جنگید.تجلیل آشنا از صابر
وی که از سپیدمویان عرصه تئاتر،‌ سینما و تلویزیون ایران به شمار می رود از سال 1332 فعالیت هنری خود را آغاز کرده و سابقه حضور در سریال "پهلوانان" نخستین سریال مطرح ایرانی را به نام خود ثبت کرده است.مریم مقدس،‌ یوسف پیامبر(ع) و عروس حلبچه از دیگر آثاری هستند که این هنرمند در آنها نقش آفرینی کرده اند.

صابر

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 آبان 25::: ساعت 8:48 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .