سفارش تبلیغ
صبا ویژن



تجلیل از سپید مویان هنر کرج رویکردی موثر در این عرصه است

                                                                                 ***
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوت هنر تئاتر کرج خبر داد و برپایی چنین مراسمی را برای آینده هنر کرج بسیار مفید و ارزشمند قلمداد کرد.
قادر آشنا گفت:این تجلیل به پاس نیم قرن فعالیت هنری استاد سیروس صابر در عرصه هنر کشور ترتیب داده شده و هدف از آن ایجاد اعتماد و همراهی هر چه بیشتر هنرمندان با سیاستگذاران این حوزه است.
وی با اشاره به نقش و اهمیت هنرمندانی که در عرصه های گوناگون صاحب تجربه و دانش هستند تصریح کرد:تجلیل از پیشکسوتان و سپید مویان هنر از رویکردهای مهم این اداره کل  می باشد و تجلیل از پیر تئاتر کرج نیز با این دیدگاه صورت می گیرد.
آشنا وجود تعهد هنری در عملکرد هنرمندان را مایه بقا و دوام آثار و نام این بزرگان خواند و ادامه داد: فعالیت این هنرمند در کنار بزرگان سینما و تلویزیون کشور نظیر شهریار بحرانی،‌ فرج الله سلحشور،‌جمال شورجه و جواد شمقدری حکایت از شان و جایگاه هنری این هنرمند قدیمی کرجی دارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز هنر را زاییده معرفت ذکر کرد و فعالان این حوزه را افرادی صاحب ذوق،‌ اندیشه و ایمان دانست.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آبان 23::: ساعت 2:52 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .