سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                 فراخوان عضویت در بانک اطلاعات خبرنگاران و روزنامه نگاران وزارت ارشاد

                                                                           * * *
در جلسه ای که به منظور تشریح شرایط عضویت در بانک اطلاعات خبرنگاران با حضور معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تشکیل شد ضمن توزیع بخشنامه ها و فرم های لازم برای تکمیل بانک اطلاعات خبرنگاران در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نحوه تکمیل و ارسال مدارک اطلاعات لازم ارائه شد.
مهندس مهدی عسگری در این جلسه، حضور قدرتمند استان البرز در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و رسانه را حضوری موثر ارزیابی کرد و گفت: به رغم فرصت کوتاهی که برای برپایی این غرفه در اختیار این اداره کل قرار گرفت، غرفه استان البرز در طول ایام برگزاری نمایشگاه به مثابه یک رسانه عمل نموده و عملکرد و ظرفیت رسانه های این استان را به جامعه مطبوعاتی و اهالی رسانه معرفی کرد.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل در ادامه نحوه عضویت ، به روز رسانی و تکمیل بانک اطلاعات خبرنگاران و روزنامه نگاران کشور که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دست اقدام می باشد و شرایط و نحوه تکمیل فرم ها را اعلام نمود که بر این اساس نشریات و خبرگزاریها می بایست اطلاعات خبرنگاران و روزنامه نگاران خود را به دو طریق در اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی ثبت نموده و به روز رسانی نمایند.
نشریات و خبرگزاریها می بایست اطلاعات خبرنگاران و روزنامه نگاران فعال خود را از طریق لوح فشرده با تایپ اطلاعات مورد نیاز در فرمت اکسل طی نامه ای که توسط مدیر مسئول نشریه یا مدیرعامل خبرگزاری امضاء می شود ارسال نمایند.
همچنین هر روزنامه نگار و خبرنگار می بایست پرونده ای که شامل فرم‌ها، مدارک شناسایی و سوابق تجربی می باشد را تشکیل و طی نامه¬ای که به امضاء مدیرمسئول نشریه یا مدیرعامل خبرگزاری رسیده است ارسال نماید.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل در این جلسه اظهار داشت: با توجه به پایان مدت زمان ارسال مدارک جهت تکمیل پرونده خبرنگاران در بانک اطلاعاتی وزارت متبوع ، رایزنی هایی صورت گرفت که با توجه به تازه تأسیس بودن استان تا پایان آبان ماه به خبرنگاران استان البرز مهلت داده شود در این خصوص اقدام نمایند که لازم است خبرنگاران و روزنامه نگاران استان سریعاً نسبت به تشکیل، تکمیل و ارسال مدارک اقدام نمایند.
اصحاب رسانه می توانند برای دریافت فرم ها و توضیحات بیشتر به کارشناس مسؤول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه نمایند.مهدی عسگری یادآور شد خبرنگاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تشکیل بانک اطلاعاتی و دریافت فرم های مربوطه و آگاهی از مدارک مورد نیاز جهت ثبت اطلاعات خبرنگاران و روزنامه نگاران در بانک اطلاعاتی اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی به  پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به آدرس www.afraa.ir مراجعه نمایند.

برای دریافت فایل word کلیک کنید 
برای دریافت فایل pdf کلیک کنید 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آبان 23::: ساعت 1:39 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .