سفارش تبلیغ
صبا ویژن



 قادر آشنا" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:از اصحاب رسانه ،مطبوعات و خبرگزاریهای کشور و دفاتر نمایندگی آنها در این استان انتظار داریم همانطور که تا کنون همراه و یاور دولت بوده اند در اجرای این امر خطیر نیز دولت خدمتگزار را یاری کنند.
وی اظهار داشت:هدفمند کردن یارانه ها در کشور یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و اگر می خواهیم ایرانی قدرتمندتر از گذشته داشته باشیم این قانون باید اجرا شود.
آشنا گفت: رسانه های جمعی باید به عنوان پیش قراولان اطلاع رسانی در آگاه سازی مناسب جامعه تلاش کنند زیرا دشمنان ایران دوست ندارند ایرانی مقتدر، مترقی و تاثیرگذار را در جهان ببینند.
وی افزود: در اجرای این قانون بطور قطع و یقین کارشکنی هایی از طرف دشمنان داخلی و خارجی شروع شده که با هوشیاری باید آنها را خنثی کرد.
وی بیان داشت :با هدفمند شدن یارانه ها به نسل کنونی و آینده خدمت قابل توجهی خواهد شد و اگر این اتفاق نیافتد آنها ما را نخواهند بخشید.
آشنا خاطرنشان کرد: این قانون در چهار برنامه توسعه کشور آمده بود اما دولتهای گذشته به دلایلی از کنار موضوع گذشتند ولی دولت دهم با شجاعت تمام پا به عرصه گذاشت و آن را اجرایی کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: مصرف انرژی در کشور ما 17برابر کشور ژاپن ، هشت برابر اروپا و دو برابر چین است و باید برای این موضوع فکری اساسی کرد.
وی یاد آور شد:همچنین مصرف برق خانگی و گاز در جمهوری اسلامی ایران به ترتیب حدود سه و چهار برابر برابر استاندارد جهانی است.
وی افزود: متخصصان و عقلای کشور هدفمند کردن یارانه ها را راه علاجی برای این مصرف بی رویه انرژی در کشور می دانند که باید مدیریت شود.
آشنا اظهار داشت: اکنون 30درصد جامعه 70درصد مصرف کشور را دارند یعنی 70درصد یارانه ها به 30درصد جامعه می رسد که این امر بی عدالتی است .
وی گفت: دشمنان اکنون از راههای مختلفی برای مقابله با این قانون ورود کرده اند که شایعه تورمهای احتمالی ، شیوع فقر و گرانی و ایجاد ناامنی در جامعه و تشدیدتحریمها از جمله آنها است.

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آبان 23::: ساعت 9:51 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .