سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                                زاغی دم بریده به سینما تئاتر ارشاد آمد

                                                                        *  * *

نمایش زاغی دم بریده در ژانر کودک به صحنه سینما تئاتر ارشاد آمد.این نمایش که با همکاری این اداره کل به روی صحنه رفته است از جمله آثار معتبر در حوزه کودکان است که با بیان مضامین اجتماعی به زبان کودکانه به آموزش این قشر از جامعه می پردازد.
نمایش زاغی دم بریده که حاصل کار گروه فرهنگی هنری همراهان و به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید رضا نعیم حسنی کارگردان باسابقه تئاتر کودک است تا 15 آذر ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به اجرای صحنه ای می پردازد.
لیدا صادقی مشاور و دستیار کارگردان، مارشیا بیگلری ، سعید پور قلی، مهسا جعفری، فاطمه نعیم حسنی،حدیث شکرابی، سمیه انواری و حدیث طاعتی زاده از بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
گروه فرهنگی هنری همراهان یکی از گروه های معتبر و فعال در عرصه نمایش کودکان است که از سال 1378فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده و تا کنون موفق به ساخت و تولید 25 اثر نمایشی گردیده است.
از جمله آثار مورد توجه این گروه که به نمایش  عمومی در آمده است می توان به نمایش میشی و درسهای جنگل، آقاشیره تو بازداشتی، یک و دو و سه آقا پلیسه ، دعوای سگ و گربه ای ، شیطونک و فرشته ها، آنفولانزای خوکی ، دوست خوب کیه اشاره کرد.
گفتنی است سالن نمایش سینما تئاتر ارشاد که در پارک چمران واقع است همه روزه پذیرای عموم علاقمندان به تماشای این تئاتر کودکان می باشد.

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 89 آبان 15::: ساعت 5:30 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .