سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                                    قادر آشنا:
                                                        قابلیت اجرای برنامه های ملی و بین المللی در استان البرز

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز با مثبت ارزیابی کردن برپایی نمایشگاه کتاب در این استان به عنوان نخستین حرکت فرهنگی منطقه اظهار داشت: اجرای امور بزرگ و سنگین نیاز به زمان و امکانات مناسب دارد که برپایی این نمایشگاه استانی در کوتاه ترین زمان و با کمترین امکانات لازم نشان از توانمندی نیروها و ظرفیت استان برای برگزاری برنامه های بزرگ تر در سطوح ملی و حتی  بین المللی دارد.
قادر آشنا با اشاره به آغاز کار فرهنگی استان البرز در حوزه کتاب تاکید کرد: سیاست گذاری و برنامه ریزی در همه حوزه ها به صورت جدی در دستور کار این اداره کل است.لیکن برگزاری نمایشگاه کتاب در این مدت محدود و با امکانات شهرستانی در حقیقت به معنای روشن نمودن جهت گیری فکری و مبنایی این اداره کل درخصوص فعالیتهای فرهنگی است.
این مسئول با تاکید بر برپائی مناسب و حضور با شکوه مردم در برگزاری این رویداد فرهنگی را بسیار مناسب ارزیابی کرد و بیان داشت: اگر نمایشگاه های استانی را درجه بندی کنیم نمایشگاه استانی کتاب در رتبه های نخست این درجه بندی قرار خواهد گرفت.وی نبود مکان نمایشگاهی در سطح استان و نیز عدم پوشش مناسب سیمای استانی و ملی از این رویداد بزرگ فرهنگی را عمده ترین چالشهای موجود ذکر و تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت در حوزه فرهنگ انتظار می رفت که سیما حمایت جدی تر و موثرتری از این رویداد بزرگ در استان نوپای البرز که به همت دولت دهم شکل گرفت داشته باشد.
آشنا ادامه داد: حمایت از برپائی این رویداد در حقیقت حمایت از نظام و دستاوردهای آن بود که متاسفانه این مسئله به طور جدی از سوی سیما صورت نپذیرفت.
این مدیرکل فرهنگی استان در ادامه از رادیو البرز و سایر رسانه ها و مطبوعاتی که پوشش مناسبی در برپائی این نمایشگاه داشتند تقدیر نمود.
قادر آشنا در خصوص مکان برپائی این نمایشگاه تصرح کرد: تنها محل ممکن برای برگزاری نمایشگاهی با این حجم و وسعت همین مکان به شمار می رفت که امیدواریم با تشکیل کامل اداره کل و اختصاص بودجه مناسب بتوانیم در خصوص اختصاص محل نمایشگاهی به استان گام مناسبی را برداریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همکاری ارگانها و نهادهای فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و ضمن اعلام آن، ابراز امیدواری کرد تا در آینده بتوانیم شاهد همکاریهای مسنجم تری باشیم.
وی در پایان از تمامی فعالان برگزاری این نمایشگاه به خصوص مدیریت و کمیته های برگزارکننده قدردانی نمودو همدلی و همراهی این عوامل را موجب رشد و توسعه فعالیتهای بزرگ فرهنگی در سطح منطقه خواند.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 مهر 11::: ساعت 5:27 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .