سفارش تبلیغ
صبا ویژن



پاسخ به نیازهای فرهنگی استان البرز نیاز به تقویت زیرساختهای این عرصه دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفتگو با کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه استانی کتاب البرز، ضمن بیان این مطلب افزود: تقویت زیرساختها باید با توجه به مسائل زیربنایی مرتبط با آن از جمله نسبت جمعیت دانشجویان، هنرمندان و دانشگاهیان این منطقه صورت گیرد ضمن آنکه این مهم حمایت و توجه جدی دولت را نیز لازم دارد.
قادر آشنا با اشاره به دور سوم سفر رئیس جمهوری به استان البرز، اهتمام دولت برای تقویت زیرساختهای فرهنگ در این استان را یادآور شد.
وی تامین بودجه های فرهنگی را برای پیشبرد اهداف حوزه فرهنگ مهم ارزیابی کرد و افزود: برای اجرای امور فرهنگی و ارتقا سطح آن در استان این مورد باید به شکل خاص و ویژه ای دیده شود.
آشنا نیاز به جذب نیروهای مجرب و آموزش دیده فرهنگی را ضروری دانست و عنوان کرد: در صورت توافق دولت، جذب نیروهای مستعد جدید و دانشگاهی در کنار به کارگیری نیروهای باتجربه قدیمی از اولویتهای مهم این اداره کل است.  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، رفع نیازهای عرصه فرهنگ را با تعامل و همکاری سایر دستگاه های فرهنگی و اجرایی ممکن دانست.
آشنا ظرفیتهای فرهنگی کرج را مطلوب خواند و تصریح کرد: حضور هنرمندان برجسته کشوری در منطقه نوپای البرز این امکان را برای مدیران فرهنگی ایجاب می کند تا با قرار گرفتن در مسیر توانمندیهای این قشر گامهای بلندی در حوزه فرهنگ و هنر منطقه بردارند.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 89 مهر 7::: ساعت 3:2 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .