سفارش تبلیغ
صبا ویژن



دولت نهم رکورد دار برپایی نمایشگاه های استانی کتاب است

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه استانی کتاب البرز، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: به اندازه همه دولت های پیشین در دولت نهم نمایشگاه استانی کتاب برپا شد.

قادر آشنا رویکرد فرهنگی دولتهای نهم و دهم را یادآور شد و با اشاره به رشد شاخصهای فرهنگی در این مدت افزود: پشتیبانی مجموعه دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد در این زمینه، رشد و توسعه این اقدام فرهنگی را ممکن ساخته است.

وی با مثبت ارزیابی کردن نمایشگاه استانی کتاب البرز عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب البرز به عنوان برزگترین حرکت فرهنگی این استان می تواند توسعه دیگر فعالیتهای فرهنگی را رقم بزند.

آشنا دسترسی آسان به کتاب و تهیه آن با تخفیف 40 درصدی را از نکات مثبت برگزاری نمایشگاه ذکر و عنوان کرد: حضور نخبگان و چهره های فرهنگی در این نمایشگاه موجب رشد توسعه فرهنگی، گسترش فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی است.

این مسئول با بیان اینکه، دین ما دین فرهنگی است، اظهارداشت: بر این شالوده و مبنای سایرحوزه ها نیز باید بر اساس فرهنگ پایه ریزی شود.

وی جایگاه کتاب در حوزه امور فرهنگی را بی بدیل خواند و تصریح کرد: آغاز فعالیتهای فراگیر فرهنگی پس از تاسیس استان البرز در قالب تشکیل نمایشگاه استانی کتاب البرز مصداقی بر این مهم است.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 89 مهر 7::: ساعت 2:54 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .