سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                                     نص صریح قانون درباره ایثارگران اجرا می شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ همزمان با ایام سالگرد دفاع مقدس، جلسه بزرگداشت ایثارگران،‌ جانبازان و آزادگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در محل این اداره کل برپا شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این نشست ضمن تبریک این ایام،‌ از اعمال نص صریح قانون در خصوص استخدام و ارائه مزایای ویژه به ایثارگران در اداره کل این استان خبر داد.
وی بر رویکرد این اداره کل نسبت به ایجاد ارتباط عاطفی با مجموعه ایثارگران تاکید کرد و یادآور شد: خدمت به این قشر عین وظیفه است.
قادر آشنا با بیان اینکه اخلاص موجب رشد و افتخار می شود یاد آور شد: در حوزه فرهنگ نیز به عنوان یکی از مظاهر مهم یک کشور باید اخلاص کامل وجود داشته و دین مداری در مرکز توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.
آشنا با اشاره به اینکه خود دوران اسارت را به مدت بیش از 7 سال تجربه کرده است ضمن یادآوری ایثار و از جان گذشتگی ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس ایران اسلامی با توجه به رخ دادهای آن که بر مبنای اخلاص و خداشناسی به وقوع می پیوست در تاریخ تمامی کشورها بی بدیل است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: در ایام دفاع مقدس 80 کشور دنیا به صورت مستقیم از رژیم بعثی حمایت می کردند و این در حالیست که بسیاری از کشورها نیز دست به حمایت های غیرمستقیم از صدام و تضعیف جمهوری اسلامی ایران می زدند.
وی وجود برخی نامهربانی های جامعه نسبت به ایثارگران را یاد آور شد و با ذکر اینکه تعدادی از این افراد در وضعیت معیشتی نامناسبی به سر می برند اضافه کرد: با وجود تمامی این نامهربانی ها، ایثارگران باید حرمت خود را حفظ کرده و به ایثارگری های خود مفتخر باشند.

گفتنی است در پایان این نشست جانبازان، ایثارگران و آزادگان فعال در مجموعه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن بیان برخی خاطرات خود در ایام دفاع مقدس،به ارائه خواسته های خود از این مجموعه پرداختند.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 مهر 6::: ساعت 1:29 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .