سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                در شورای فرهنگ عمومی استان البرز مطرح شد:
                                                         بررسی تشکیل مرکز تخصصی مهدویت در  کرج

                                                                                   ***
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان البرز جلسه شورای فرهنگ عمومی استان البرز در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد.
بنابراین گزارش در این نشست که با حضور دکتر کازرونی به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز برگزار شد نماینده مرکز تخصصی مهدویت از استان قم که زیر نظر حجت الاسلام والمسلین محسن قرائتی اقدام به فعالیت می کند ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز به معرفی و تاثیرات توجه به این حوزه مهم دینی پرداخت.
بر این اساس مقرر شد نهادهای مسئول در این خصوص، اقدامات لازم جهت تخصیص دفتری به این مرکز در کرج را در دستور کار خود قرار دهند.
دکتر کازرونی نیز در ادامه این نشست بر اهمیت معرفی دقیق و صحیح امام زمان (ع) تاکید کرد و احداث این دفتر را یکی از شیوه های مبارزه با نشر عقاید و فرق انحرافی نوظهور در شهر برشمرد.
در این جلسه همچنین بر اهمیت نقش و جایگاه شورا در تصمیم گیری های فرهنگی منطقه بخصوص پس از تشکیل استان البرز تاکید و خاطرنشان شد: تصمیم گیری های این شورا از این پس در سطح استانی به وقوع خواهد پیوست.
در ادامه با توجه به لزوم تخصصی شدن مباحث مطروحه در جلسه،‌ مقرر شد مباحث پیش از طرح در صحن شورا جمع بندی شده و در پایان به منظور تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی به صحن شورا راه یابد.
گفتنی است این جلسه با حضور فرهادی سرپرست استانداری البرز،اکبریان نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی  قادر آشنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز و سایر مسئولین ارشد فرهنگی استان برگزار گردید.


 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 89 مهر 5::: ساعت 2:47 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .