سفارش تبلیغ
صبا ویژن



اسلام تنها دینی که معجزه اش ازجنس کتاب است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،‌ معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در نشست مطبوعاتی این اداره کل،‌ اسلام را تنها دینی عنوان کرد که اعجاز خود را در قالب کتاب عرضه کرده و این کتاب،‌آیه و نشانه جاودانگی و حقانیت دین پیامبر خاتم(ص) است.
مهدی عسگری با تکیه بر این امر به اهمیت و نقش اندیشه و کتابت در اسلام اشاره داشت و تصریح کرد: قرآن کریم در حال حاضر یکی از پرتیراژترین کتب جهانی است که فروش آن در تمامی کشورها رو به تزاید است.
مدیر نخستین نمایشگاه فرهنگی استان البرز گسترش روزافزون انتشار کتب منبعث از قرآن کریم همچون مثنوی معنوی را برهان استقبال جهانیان از مفاهیم قرآنی و بسط اندیشه اسلامی دانست.
وی با اشاره به اهانت های اخیر نسبت به این کتاب مقدس تاکید کرد: این اقدام نابخردانه نشاندهنده عجز بدخواهان و اثرگذاری رو به گسترش قرآن کریم در دنیاست.

عسگری برگزاری نمایشگاه استانی کتاب به عنوان نخستین رویداد فرهنگی پس از تشکیل استان البرز را ناشی از نقش قابل توجه حوزه کتاب و نشر در جامعه بیان کرد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به عدم شکل گیری کامل چارت سازمانی این اداره کل اشاره داشت و خاطرنشان کرد: این در حالیست که فعالیت های این اداره کل همچون برگزاری نمایشگاه کتاب استان البرز با وسعتی در حد نمایشگاه های استانی انجام می گیرد.
این مسئول فرهنگی اضافه کرد: بر این اساس نمایشگاه استانی کتاب البرز با افزایش دو برابری در بخش های مختلف همچون اعتبارات،‌ گستردگی فضا و نیز استقبال ناشرین نسبت به سال گذشته روبه رو بوده است.
مهدی عسگری در ادامه از مشارکت اتحادیه ناشرین کشوری و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی این نمایشگاه خبرداد.
وی مساحت محل برپایی نمایشگاه استان البرز را افزون بر چهار هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: بالغ بر 150 ناشر مطرح کشوری محصولات خود را در حدود 200 غرفه این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
عسگری زمان افتتاحیه نمایشگاه بزرگ استانی کتاب البرز را روز شنبه سوم مهرماه اعلام کرد و ادامه داد: برگزاری برنامه های جنبی از جمله اجرای نمایش خیابانی، برپایی غرفه کودکان، معرفی و تجلیل از مولفین برجسته استانی از دیگر اقدامات فرهنگی پیش بینی شده در طول مدت برپایی نمایشگاه است.
مدیر نمایشگاه استانی کتاب البرز همچنین از برپایی غرفه دفاع مقدس به مناسبت سی امین سالگشت آغاز دفاع مقدس در این نمایشگاه خبر داد.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 شهریور 28::: ساعت 8:25 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .