سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                                    فرهنگسراها تخصصی می شوند

                                                                        * * *
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن دیدار از تعدادی از فرهنگسراهای شهرستان کرج گفت: فرهنگسراهای استان البرز باید به صورت تخصصی وارد عمل شده و هر یک در یکی از زمینه های هنری فعالیت نمایند.
قادر آشنا وضعیت حال حاضر فرهنگسراها را نامتناسب با نیاز منطقه و استان البرز ارزیابی کرد و افزود: با تشکیل اداره کل استان البرز به دنبال ایجاد راهکار جهت فعال سازی هر چه بیشتر فرهنگسراها هستیم.وی مجموعه فرهنگسراهای شهرستان کرج و شهرهای اقماری را 6 باب خواند.
آشنا تاکید کرد: رفع نقایص و مشکلات فرهنگسراها و نیز تامین تجهیزات مورد نیاز این مجموعه ها از مهمترین فعالیت های آینده اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی خواهد بود.
این مدیر فرهنگی استان البرز بر ایجاد انسجام و هماهنگی هر چه بیشتر مجموعه ارشاد با اصحاب فرهنگ و رسانه تاکید کرد و برگزاری اردوهای تفریحی و فرهنگی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را از دیگر اقدامات این اداره کل ذکر کرد.

امکان برگزاری جشنواره های سراسری در استان البرز

 ***
قادر آشنا در این بازدید از مکان برگزاری جشنواره های سراسری همچون جشنواره فجر هم زمان با تهران در استان البرز خبر داد و خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت برگزاری هم زمان جشنواره های فجر در رشته های گوناگون از جمله تئاتر را دارا بوده و می تواند هم گام با استان تهران در این مسیر گام بردارد.
در پایان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن برگزاری جلساتی با مسئولان فرهنگسراها از مشکلات و نواقص این مراکز فرهنگی مرتبط با این اداره کل مطلع گردید.

                                                                

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 شهریور 25::: ساعت 10:7 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .