سفارش تبلیغ
صبا ویژن



گزیده اشعار سوگواره شعر عاشورائی با عنوان با کاروان باران منتشر شد.

گزیده اشعار سوگواره شعر عاشورایی با عنوان "با کاروان باران" توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج  منتشر شد.
مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: در این کتاب حدود 150 قطعه شعر با مضامین " حماسه کربلا و پیام عاشورا و تداوم نهضت حسینی(ع)، "رحلت پیامبر اعظم (ص)"، "شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع)" ،"تأثیر قیام حسینی در انقلاب خمینی منتشر شده است.
مهدی عسگری افزود: شعر قدیمی ترین و اولین هنری است که ولایت و رسالت پیامبر (ص) و اهل بیت او را در روح لطیف آزادگان ترسیم کرده و سینه به سینه بر زبانهای عاشقان این شجره طیبه جاری گشته است.
وی اظهار داشت: امروز نیز شیعیان خوش ذوق و برخوردار از احساسهای شاعرانه به این سنت هنرمندانه متعهدند و سر ارادت خود را با فوران احساسات عمیق خود بر آستان حضرت دوست می سایند مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت : کتاب گزیده اشعار سوگواره شعر عاشورایی "باکاروان باران" توسط این اداره منتشر شده تا مجموعه ای زیبا و تحسین برانگیز از اشعار آنان را در رثای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و با محوریت عاشورا و حضرت سید الشهدا (ع) به علاقمندان ارایه کند.
عسگری افزود: این کتاب از معدود کتابهایی است که ظرف مدت 3 روز منتشر شده و در اختتامیه سوگواره توزیع گردید.
سوگواره استانی شعر عاشورایی "با کاروان باران" هفته گذشته با حضور شاعران و ادیبان استان تهران در کرج برگزار شد و از برگزیدگان با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد.



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 بهمن 27::: ساعت 5:45 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .