سفارش تبلیغ
صبا ویژن



     همزمان با جشن انقلاب از دست اندرکاران سوگواره شعر عاشورائی در کرج تقدیر شد  

      

همزمان با ایام بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دست اندرکاران و فعالان سوگواره استانی شعر عاشورایی "با کاروان باران" در سالن آمفی تئاتر مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج ، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

"طی برگزاری سوگواره استانی شعر عاشورایی "با کاروان باران" ویژه استان تهران طی هفته جاری در باشگاه میلاد کرج ، 434 اثر از 117 شاعر به دبیرخانه آن ارسال شد و در آیین اختتامیه سوگواره از 17 شاعر منتخب با حضور مسوولان شهری، کشوری و شاعران برجسته کشور با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد."

مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در این آیین گفت: برپایی سوگواره استانی شعر عاشورایی "با کاروان باران" در این شهرستان بی نظیر بوده است و بسیاری از پیش کسوتان شعر شهرستان کرج نیز براین امر تاکید داشته اند.

"مهدی عسگری"‌افزود:‌ دست اندرکاران و فعالان در این سوگواره با اخلاص و ارادت خاص خود به اهل بیت (ع) ، تلاش بی شائبه ای در این سوگواره انجام دادند تا فضایی معنوی در جهت گسترش و رشد شعر آیینی در کشور ایجاد شود که این مهم در نوع خود قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: محتوا و معنویت سوگواره استانی شعر عاشورایی به غنای این رویداد فرهنگی افزود و هرچند که شمار اشعار ارسالی به این سوگواره چشمگیر بود اما بیش از کمیت ، معنویت و پیوندی که این حرکتهای فرهنگی با حقیقت متعالی و ارزشهای اسلامی برقرار کرده، بسیار حائز اهمیت است.

 وی خاطرنشان کرد:تلاش در جهت اجرای حرکتهای فرهنگی، معنوی از این دست باید بین تمام کارکنان و مسوولان تعمیم یابد و به طور مسلم هر حرکتی در جهت اشاعه ارزشهای اسلامی و معنوی مشمول رحمت الهی و اجر معنوی خواهد شد. 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 بهمن 24::: ساعت 12:0 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .