سفارش تبلیغ
صبا ویژن



کاروانیان باران 345 اثر را به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند.

 

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج در گفتگو با ستاد خبری سوگواره از استقبال بی نظیر شاعران از  سوگواره شعر عاشورایی باکاروان باران خبر داد و گفت: با اتمام مهلت ارسال آثار، از سوی 111 نفر شرکت کننده 345 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

مهدی عسگری پیگیری و استقبال از این سوگواره را هم تراز با برخی سوگواره های کشوری ارزیابی کرد و افزود: از میان آثار ارسالی 305 اثر در بخش اصلی و 40 اثر در بخش ویژه شرکت کرده اند.

همچنین حدود نیمی از شرکت کنندگان از شاعران شهرستان کرج بوده و نیم دیگر از سایر بخش­های استان در این سوگواره شرکت کرده اند.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری اولین سوگواره شعر عاشورایی در کرج اظهار امیدواری کرد: با برپایی چنین سوگواره ای، کرج به یکی از اصلی ترین قطب های شعر آیینی کشور تبدیل شود.

گفتنی است مراسم اختتامیه سوگواره شامل معرفی هیات داوران،‌اعلام اسامی و اهدای جوایز برگزیدگان و نیز شعر خوانی شاعران برگزیده روز سه شنبه 20بهمن ماه در ساعت 14:30 در سالن اجتماعات باشگاه میلاد کرج برگزار خواهد شد.

 

                                                                                   روابط عمومی

                                                                  مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 88 بهمن 11::: ساعت 5:3 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .