سفارش تبلیغ
صبا ویژن



بیانیه شورای فرهنگ عمومی کرج درباره فتنه اخیر

 

در پی وقایع اخیر و حرمت شکنی عده ای از اراذل و اوباش جدا از ملت در روز عاشورای حسینی، مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

واقعه عاشورا و قیام حضرت سیدالشهدا در برابر حکومت فاسد اموی همواره الگوی مظلومان، مستضعفان و آزادیخواهان و نماد ذلت ناپذیری و ایستادگی در برابر مستکبران و ظالمان جهان است، الگویی که فتنه گران و یزیدیان را به هراس انداخته و در طول تاریخ به مبارزه با یاد و نام امام حسین (ع) و پاک کردن عبرت ها و درس های عاشورا از اذهان مردم واداشته است.

امسال نیز پس از گذشت 1370 سال از شهادت آن اسوه بندگی و آزادگی در روز عاشورای حسینی، در زمانی که عاشوراییان حتی از ادیان و مذاهب دیگر مشغول عزاداری و سوگواری بودند و ولایت مداران ایران زمین در بزرگداشت واقعه کربلا بر سر و سینه می زدند، پیروان آل امیه و آل زیاد و آل مروان با هلهله و شادی در آسیب رساندن به جان و مال شیعیان اهل بیت (ع) و تخریب و به آتش کشیدن اموال عمومی و شخصی مسلمین و نیز با بی احترامی به اصول و مبانی اعتقادی و ولایی مردم و نظام مقدس اسلامی به حرمت شکنی عاشورای حسینی مبادرت و دل امت داغدار ایران را خون کردند. این کوردلان که به دنبال فتنه برخی خواص خائن و جاه طلب و با دروغ تقلب در انتخابات ریاست جمهوری از رأفت اسلامی نظام سوء استفاده کرده و چند ماه است که فضای کشور را متشنج و به امام راحل (ره) و میراث گرانبهای ایشان توهین کرده اند، به این مقدار اکتفا نکرده و با اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و نام و پرچم حضرت اباعبدالله و حمله به دسته های عزاداران حسینی جسارت و گستاخی خود را کامل و به خیال خود راه را برای تعبیر خواب های پریشان دشمنان اسلام و ایران، هموار کرده‌اند.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرج این حرمت شکنی و بی ادبی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (ع) و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و یکایک مردم شریف ایران تسلیت گفته و اعتقاد راسخ دارد که مردم انقلابی ایران با تبعیت محض و حمایت همه جانبه از ولی امر زمان خویش، حضرت ایت الله العظمی خامنه ای، این فتنه را نیز پشت سر نهاده و خشم مقدس و خروش انقلابی عاشوراییان در سراسر ایران و بصیرت و هوشیاری مثال زدنی آنان نفس توطئه گران را حبس و خیالات واهی دشمنان اسلام و نظام اسلامی را به یأس بدل خواهد کرد.

 

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی

شهرستان کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 88 دی 10::: ساعت 10:48 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .