سفارش تبلیغ
صبا ویژن



ویژه برنامه عید غدیر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج همزمان با جشن عید غدیر خم از فعالان در یادواره کشوری شهید فهمیده و نمایشگاه بزرگ استانی "باغ کتاب" و همچنین برگزیدگان مسابقه های رشته های مختلف ورزشی در این اداره طی آیینی تقدیر به عمل آورد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در این آیین گفت: حادثه غدیر اکمال دین است و اکمال نیز امری معنوی و روحانی است که این مساله خود اهمیت غدیر را آشکار می کند.

مهدی عسگری" افزود: حضرت علی (ع) مولا و اسوه مومنان است و باید به این نکته توجه داشت که ولایت پذیری معطوف به قلب است و اگر قلب ، به ولی حقیقی خود وصل شود چونان عروه الوثقی انسان را به اوج   می رساند.

وی اظهار داشت: عظمت شخصیت حضرت علی (ع) به گونه­ای است که بسیاری از اندیشمندان فقط با خواندن بخشی از کلام امیر مومنان در نهج البلاغه در مقابل  این حقیقت غیرقابل انکار، سرتعظیم فرود آورده­اند.

وی خاطرنشان کرد: محبت به ائمه اطهار و حضرت علی (ع) به زندگانی معنا و شیرینی می بخشد و این محبت می تواند در اعمال و رفتار انسانی انعکاس یابد.

علاوه براین در این آیین مسابقه ای از جزوه " فتنه" نیز برگزار گردید و از نفرات برگزیده آن تقدیر به عمل آمد.

 

 

                                                  روابط عمومی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 

                                   

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 88 آذر 18::: ساعت 11:32 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .