سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                                                  

نمایشگاه بزرگ  کتاب استانی  باغ کتاب در کرج خاتمه یافت

 

به گزارش پایگاه خبری افرا، نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با عنوان "باغ کتاب" در کرج به کارخود پایان داد.

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: در طول برگزاری این نمایشگاه شهروندان کرجی حدود 100 میلیون کتاب خریداری کردند و در مجموع حدود 30 هزار نفر از باغ کتاب بازدید نمودند.وی اضافه کرد: نمایشگاه کتاب زمینه دسترسی مردم به کتاب را آسانتر می کند و به همین علت باید به برگزاری چنین نمایشگاه هایی بیش از پیش اهتمام ورزید.وی گفت: میزان استقبال و بازدید مردم از نمایشگاه حاکی از کثرت قشر کتابخوان در این کلانشهر دارد که باید تسهیلات لازم برای در دسترس قراردادن آسان کتاب برای شهروندان فراهم شود.تا سرانه مطالعه در این شهرستان به حد مطلوب نزدیک شود.

عسگری خاطرنشان کرد: 40 درصد تخفیف، حضور 144 ناشر برجسته و مطرح کشوری و تنوع کتابها در موضوعهای گوناگون و متناسب با نیازهای اقشار گوناگون جامعه از کودکان تا اساتید دانشگاه در کنار برگزاری برنامه های هنری و ادبی از مهمترین دلایل استقبال شهروندان کرجی از این نمایشگاه به شمار می رود. مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: علاوه براین در طول برگزاری نمایشگاه بیش از یک هزار و 500 نفر به طور رایگان به عضویت کتابخانه های مختلف شهر کرج درآمدند.

عسگری یادآور شد: استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه نویدبخش حرکتی مثبت در جهت مطرح ساختن چهره فرهنگی این کلانشهر و فرهنگ دوستی مردم آن است. نمایشگاه بزرگ کتاب استان با عنوان "باغ کتاب"‌در کرج از 26 آبان ماه جاری لغایت دوم آذرماه در مجتمع پارسیان کرج برگزار شد.

 

                                                              روابط عمومی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 88 آذر 8::: ساعت 12:14 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .